11.04.2013 00:57 Адміністратор
3060
0
Сезон розкрадання бюджетних грошей та будматеріалів на ремонті доріг офіційно відкрився у Рівному. Фактично це сталося після того, як у вівторок запрацював місцевий асфальтний завод. Офіційно ж відкрив сезон крадіжок міський голова Рівного. Ось що сказав Володимир Хомко на останньому засіданні міськвиконкому: "...матеріали крадуть — не можу цього заперечити. Але основна причина — мала кількість грошей на дороги". Якщо ми правильно зрозуміли міського голову — якби було грошей більше, і вкрали б, відповідно, більше.
Загальна сума для розкрадання дорожниками цього року становить 17 мільйонів гривень. На яку суму вкрадуть — не знає навіть сам Хомко. Але те, що до крадіжок на ремонті доріг він ставиться так само, як до снігопаду, тобто як до того, чого не можна уникнути, виглядає дивно. А може спробувати, пане Володимире? Залучити міліцію, упіймати крадіїв і показово судити їх за усією суворістю закону. Може саме це допоможе покращити стан доріг у Рівному? Тому що коштів, як ви справедливо зазначили, не буде вистачати ніколи. А як їх вистачить, якщо крадуть?
Володимир Хомко, міський голова Рівного:
— Хто буде ремонтувати дороги у Рівному? Визначить конкурс. Якщо роботи на суму до 300 тисяч гривень, то їх виконує міське шляхо-експлуатаційне управління. Зважаючи на те, що у міськШЕУ не найкраща техніка, доручаємо йому простіші роботи, скажімо, ямковий ремонт. А на все інше — оголошуємо тендер. На ремонт доріг маємо 17 мільйонів гривень. З них 4 мільйони витратимо на поточний ремонт, решту — на капітальний.
|
| |
Мені часто кажуть: "Не робіть ямковий, а робіть капітальний ремонт". Я б із задоволенням. Але за такі гроші нормальний ремонт не зробиш. Німецька фірма не взялася б за роботу за такі гроші. Бо їх, за їхніми мірками, вистачить на 2 кілометри доріг. А нам потрібно утримувати усі 300 кілометрів. Так, дороги — погані. І на це є безліч причин. Але основна і об'єктивна та, що ми на дороги тратимо в сотні разів менше, ніж німці. І тому маємо дороги в сотні разів гірші, ніж німці. І це притому, що ще є корупція, що матеріали крадуть — не можу цього заперечити. Але основна причина — мала кількість грошей на дороги.
Борис Коваль, головний інженер міськШЕУ Рівного:
— У вівторок та середу ми вели підготовчі роботи з використанням дорожніх фрез на вулицях С. Бандери, Чорновола та Соборній для їхнього подальшого асфальтування. Втім, у вівторок вже поклали трохи асфальту в найбільш аварійно небезпечні ями, загалом лише пробних 30 тонн, випущених асфальтним заводом у цей день. У четвер плануємо розпочати ремонт перехрестя вулиць Князя Володимира та Шухевича, в суботу — перехрестя Макарова та Князя Острозького. А далі працюватимемо на вулицях відповідно до переліку, затвердженого владою міста.
Григорій Куцюк, директор Рівненського асфальтного заводу:
— Потужності заводу дозволяють виготовляти до 50 тонн асфальту за годину. Але на ямковий ремонт вулиць, який зараз проводиться у Рівному, такої кількості не потрібно. Тому не засипаємо асфальт про запас в спеціальний бункер, який вміщає до 70 тонн, а працюємо тільки на потребу — завантажуємо 5-6 тонну вантажівки, які до нас присилає ШЕУ.
Окрім того, наша робота суттєво залежить від погоди. Так, у середу ми не працювали, бо на вулицях, які планували заасфальтувати, було мокре дорожнє покриття. А треба, щоб дорога висохла, і тоді вже закатувати в неї асфальт.