МВС запустило чат-бот щодо протидії домашньому насильству в умовах карантину

510 0

Ми у соцмережах:

МВС запустило чат-бот щодо протидії домашньому насильству в умовах карантину

Чат-бот створений в месенджері Теlegram. Він дає можливість зв’язуватися зі службами поліції, телефонувати на лінію 102, а також містить інформацію про інші гарячі лінії, які можуть надати консультацію у випадку домашнього насильства. Крім того, особа може отримати в режимі онлайн безкоштовну правову допомогу. Про це повідомила заступниця міністра внутрішніх справ Катерина Павліченко.

В період карантину всі підрозділи Міністерства внутрішніх справ переведені на посилений варіант несення служби. Правоохоронці продовжують виконувати свої завдання та обов’язки щодо захисту правопорядку. Попри це, у фокусі діяльності правоохоронців незмінно залишається питання протидії домашньому насильству.

 

- З початку ведення карантину кількість повідомлень на лінію 102 щодо домашнього насильства не збільшилася. Однак ми розуміємо, що це може бути обумовлено низкою факторів. З одного боку, вимушена ізоляція та перебування разом із кривдником в одному приміщені не завжди дає можливість особі, яка страждає від домашнього насильства, викликати допомогу. З іншого боку, зазвичай, постраждалі повідомляють на 102 не при першій ситуації домашнього насильства, а часто це відбувається тоді, коли конфлікт досягає максимальної напруги і існує безпосередня загроза життю та здоров’ю. До цього ще додається невизначеність щодо тривалості карантину, - повідомила Катерина Павліченко.

 

Відтак Міністерство внутрішніх справ та Національна поліція підготували план безпеки, який включає ряд рекомендацій для людей, у яких під час самоізоляції є ризик постраждати від домашнього насильства.

 

Рекомендації зроблено максимально лаконічно, з доступним викладом. Їх поширено у інформаційному просторі. Крім того, поліцейські будуть розміщувати зазначену інформацію на дошках оголошень поблизу житлових будинків.

- Ми усвідомлюємо ще й той факт, що умови самоізоляції можуть обмежувати можливості у пошуці необхідної інформації або повідомити екстрені служби про допомогу звичним способом. Саме тому ми створили чат-бот у меседжері Теlegram, який допоможе у вирішенні цієї проблеми,- зазначила заступниця міністра внутрішніх справ.

Чат-бот дає можливість зателефонувати на лінію 102. Також він містить інформацію щодо інших гарячих ліній, які можуть надати консультацію у випадку домашнього насильства. Крім того, громадяни зможуть комунікувати в режимі онлайн з юристами центрів безоплатної правової допомоги та отримувати юридичні консультації.

- Міністерство внутрішніх справ докладає максимальних зусиль для забезпечення безпеки наших громадян: прикордонники, нацгвардійці, поліцейські, пожежники, працівники міграційної служби, так само, як і медики, стоять на захисті нашого життя та здоров’я, нашої безпеки,- наголосила заступниця міністра внутрішніх справ Катерина Павліченко.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також