Уже майже два тижні вимкнено ліхтарі на міжнародній трасі Київ-Чоп, яка проходить через п'ять районів Рівненщини. Досі це була єдина дорога, яка освітлювалась за міжнародними стандартами. На решті доріг державного значення стоїть лише по кілька ліхтарів на перехрестях.
Уже майже два тижні вимкнено ліхтарі на міжнародній трасі Київ-Чоп, яка проходить через п'ять районів Рівненщини. Досі це була єдина дорога, яка освітлювалась за міжнародними стандартами. На решті доріг державного значення стоїть лише по кілька ліхтарів на перехрестях. Ліхтарі на трасі Київ-Чоп погасли не тільки тому, що це дорого. І не тільки тому, що держава нерегулярно платила за використану електроенергію. Виявилось, що дубенська фірма "Будінвестсервіс", яка виграла тендер на обслуговування траси, більше дбала про власне благополуччя, аніж про вчасні розрахунки за електроенергію. "Рівнеобленерго" ще навесні погрожувало відключити струм через чималий борг, який почав накопичуватися ще з минулого року. В місяць на освітлення траси Київ-Чоп потрібно 200-300 тисяч гривень, а навесні борг сягнув двох мільйонів. І хоч за літо борг зменшився до 880 тисяч гривень, та енергопостачальна компанія вирішила трасу, попри запевнення, що гроші будуть, відключити. — Борг в основному виник через затримку грошей із Києва, — пояснює перший заступник начальника Служби автодоріг у Рівненській області Микола Демиденко. — Але рахунки, як нам пообіцяли, казначейство вже розблокувало і днями борг повністю погасять, а трасу знову освітлюватимуть. До слова, у Службі автодоріг зазначають, що трохи винна у заборгованості і сама підрядна організація, оскільки ті кошти, які їй надходили із бюджету, вона витрачала насамперед на купівлю матеріалів та заробітну плату.
tag:Вимкнення електрики