На себе — вишиванку, на продаж — «лівий» adidas

6797 0

Ми у соцмережах:

На себе — вишиванку, на продаж — «лівий» adidas

Те, що у фірмовому магазині льонокомбінату продавали одяг із надписом adidas, довгий час нікого не дивувало. Хіба мало того "адідасу" по базарах та магазинах? Але знайшлись у Рівному люди, які спочатку придбали льонокомбінатівський adidas, а потім подали до суду за фальсифікацію всесвітньо відомої торгової марки. Одразу після цього "адідаси" із магазину льонокомбінату зникли.

Червонюк магазин Євгенія Ступчук, представник у справі: — Хлопці купили спортивні кофти з написом "adidas", а потім написали правовласнику, чи укладав він договір із Рівненським льонокомбінатом. Їм відповіли, що про такого рівненського виробника вперше почули і що ліцензії йому не видавали. Тому хлопці і звернулися до суду. Вони не хочуть, щоб в Україні продавали фальсифіковану продукцію. Світлана Сирота, прес-секретар Рівненського льонокомбінату: — Поки немає жодних офіційних документів у справі. Ми не знаємо навіть, які претензії нам висувають. Льонокомбінат не виготовляє фальсифікованої продукції. У нас є дві власні запатентовані торгові марки, працює дизайнерський відділ, який розробляє моделі, вивчає попит на ринку. І не лише українському, а й за кордоном. Нехай юристи позивачів доведуть, що знайшли фальсифікат. Позов до суду, про який ми чули, у часі збігається з тиском на льонокомбінат. Вважаємо, що це акція проти нас, зокрема, від наших конкурентів. Китайські та турецькі виробники втрачають свій сегмент ринку через нас. Юрій Трачук, патентний повірений у Рівненській області: — До підприємства Олега Червонюка має претензію і "Nike", яке збирається позиватися до льонокомбінату за використання їхнього бренду. Якщо через суд буде доведено, що у Рівному таки виготовляли підробку, підприємству доведеться компенсувати правовласникам кошти, які були виручені за продаж підробок, а також сплатити суму, яку б мали віддати за ліцензію на виробництво одягу відомого бренду. Наша область — це просто клондайк фальсифікацій відомих брендів. До прикладу, у Дубні підприємець торгував на ринку спортивним взуттям під вивіскою adidas, за це сплатив штраф, а усю підроблену продукцію було конфісковано і знищено. Дуже багато підробок сумок, рюкзаків, парасоль відомих брендів. В "Епіцентрі" торгували футболками із брендом "Маша и медведь". Правда, в останньому випадку правовласнику компенсацію сплатив кременчуцький виробник цього одягу. Мар'яна Мальчик, завідувач кафедри маркетингу НУВГП: — Маловідомі товаровиробники використовують розрекламовані бренди задля прибутку. Затрати на одяг у них залишаються ті ж самі, але використовуючи відомий напис і не рекламуючи свій бренд, вони піднімають ціну і економлять на рекламі. Варто ще розуміти психологію поведінки споживача. Очевидно, що брендові речі продаються лише у спеціалізованих магазинах. Але дехто їх іде шукати на стихійні ринки, сподіваючись, що натрапить на річ такої ж якості, яку пропонує справжній виробник. А якщо вже покупець купує цю "брендову річ", то він обов'язково підсвідомо хоче, щоб усі бачили, що він ходить у брендовому одязі. До речі, не той шрифт чи навіть ширина шрифту, навіть якщо назва однакова — це вже не вважається підробкою. Ніби й зрозуміло, що товаровиробник, пишучи "Nike", хотів привернути увагу покупця і що він таки заробить на бренді, але якщо напис хоч трохи відрізнятиметься від оригінального, власник відомого бренду судові справи не виграє. Наталія Свентах, дизайнер одягу: — Якщо на одязі написи великими літерами "adidas", "Nike", "D/G" і т.д. — це несмак. Наші люди все ще не цінують своїх українських виробників чи дизайнерів. Покупці хочуть, вочевидь, виглядати так, ніби вони мають можливість купувати брендовий одяг, але це справляє інший ефект. Втім, думаю, з часом ця тенденція зникатиме.

Алла САДОВНИК.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також