Нав’язливий сервіс

2005 0

Ми у соцмережах:

Нав’язливий сервіс

Проблема із самовільним встановленням у Рівному домофонів все більше загострюється, свідчення цьому — не лише збільшення числа звернень до редакції рівнян на цю тему. Уже є позови кількох ЖКП до суду на встановлювачів домофонів. Масово встановлювати домофони у Рівному розпочали рік тому. Та лише нещодавно управління житлово-комунального господарства розробило процедуру отримання дозволів на встановлення домофонів. Коментує начальник управління житлово-комунального господарства Іван Гема: — Уже є позови кількох ЖКП до суду на встановлювачів домофонів. Адже лише зі згоди власника чи утримувача будинку і за наявності 100-відсоткової згоди його мешканців можна встановлювати домофони. Втім, встановлювачі домофонів нині навіть згоди 50 відсотків мешканців не отримують. А домовляються з власниками однієї лишень квартири у під’їзді. Як правило, це — малозабезпечені громадяни, яким обіцяють встановлення домофона безоплатно або якісь інші пільги. Управління ЖКГ вже розробило процедуру отримання дозволів на встановлення домофонів. Для цього має бути розроблений проект, оскільки встановлення домофона — це втручання у конструкції будинку. Проект потрібно буде погодити з управлінням архітектури, з власником будинку та нашим управлінням. Звісно, процедурою передбачена й наявність згоди усіх мешканців на встановлення домофона. Після цього встановлювач повинен укласти договір про встановлення й обслуговування домофона з ЖКП чи головою об’єднання власників будинку. Тільки тоді це буде законно.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також