На рівненських вулицях знову з'являються діжки з квасом та продавці морозива. Міськвиконком дозволив їм вести сезонну торгівлю до середини жовтня. Усього таких точок по місту буде 63. А от торговцям на колесах, які щодня варять для рівнян літри гарячої кави, пощастило менше — хоч якими б популярними серед перехожих не були їхні послуги, та міська влада їм ставить перепони.
Хоча таке ставлення не дуже впливає на їхній бізнес. По дозволи до влади вони уже не звертаються, а просто продають напої. Що з ними робити і як в подальшому регулювати таку діяльність — чиновники ще міркують. Ігор Остапенко, начальник міського управління торгівлі та громадського харчування: — Автокав'ярні порушують не лише правила дорожнього руху, але й благоустрою. Бо стають де їм заманеться — на тротуарі, посеред парку, під вікнами стаціонарного кафе. Я ще розумію, якби це була виїзна торгівля, наприклад, попросили б дозволу торгувати під час змагань на мототреці, на ярмарку чи під час фестивалів. Але ж вони як стали, так і стоять на одному місці цілодобово! Фактично, це вже МАФи, тільки без документів. Бо щоб бути офіційною точкою громадського харчування, потрібно мати відповідні дозволи та санітарні умови — зокрема, проточну воду. А транспорт має бути спеціально переобладнаний і мати про це підтвердження з сервісного центру МВС. Проблема ще й в тому, що поняття «автокав'ярень» чи «велокав'ярень» не визначене на законодавчому рівні, такого навіть у класифікаторі немає. Скільки їх по Рівному є точно — важко сказати. Наразі ми їх всі фотографуємо, записуємо адреси, час перебування та торгівлі. Дані передамо до управління архітектури і містобудування та до поліції. У нас є спеціальна комісія з питань дрібно-роздрібної торгівлі. Потім вирішимо, що з усім цим робити — зносити, штрафувати чи ще щось.