Одним із загальновідомих способів нечесної конкуренції є позбавлення конкурента засобів виробництва. У художників, як виявилося, це робиться просто — достатньо поламати руки і він вже не конкурент. Саме так вчинили з Олегом Хільчуком, 39річним художником із Корця. А те, що предметом конкуренції було замовлення на розпис Божого храму, нікого тепер не дивує. На Олега Хільчука напали о восьмій ранку, за кілька метрів від багатоквартирного будинку, в якому він проживає. Двоє бандитів накинулися на художника ззаду, незважаючи на численних перехожих, які в ту пору поспішали на роботу. Діяли вони зухвало і швидко — за кілька хвилин Олег вже лежав на землі скалічений та непритомний, а його нападники зникли.
Ось як про це згадує постраждалий: — Я саме повертався додому з Рівного, куди прибув поїздом з Одеси. Зі своїм товаришем, художником із Рівного, їздив до міста Білгород-Дністровського, щоб попередньо оглянути одну з церков і вирішити, чи беремося ми за її розпис. Про те, що там є ще й інші бажаючі одержати це замовлення, я дізнався напередодні, від одного з живописців, який приїхав на відкриття виставки моїх робіт у краєзнавчому музеї в Корці. Вже на місці з’ясувалося, що раніше в тій церкві начебто сатаністи влаштували підпал, у ній все вигоріло. Після того художники з Одеси церкву наполовину реставрували, але потім роботу покинули. Чому так сталося — нам не сказали, а ми особливо й не допитувалися, бо думали над тим, чи варто братися за замовлення і що саме можна буде зробити. Бо коли починаєш розпис нової церкви, хочеться зробити щось особливе і не трафаретне, краще від попереднього. Щодо вартості робіт — це питання завжди індивідуальне, здебільшого доводиться виходити з того, скільки грошей є на оформлення церкви та що на них можна зробити . Втім, розцінки у різних живописців неоднакові. Ми, наприклад, готові працювати за гроші, за які художники на Одещині навіть подивитися на церкву не захочуть. Тож у Білгород-Дністровському ми згодилися розписувати церкву. Мали лише зачекати, поки там попередні роботи виконають, відчистять стіни він кіптяви після пожежі... Про розпис культових споруд Олег Хільчук може говорити довго та зі знанням справи. Олег — професійний церковний живописець, який живе своїм ремеслом. Отримавши чергове замовлення, передусім малює ескізи оформлення церкви та узгоджує їх зі священнослужителями. Домагається, щоб всі зображення якнайкраще вписалися у храмовий простір і утворили єдину композицію. За словами Олега Хільчука, після закінчення навчання у 1991 році він вже розписав п’ятнадцять церков і три собори. І в Рівенській області, і в інших областях, і навіть у Росії. Світлана, дружина Олега, яка була присутня при нашій розмові у лікарні, додала до цього: — Займатися монументальним живописом важче, ніж станковим, бо працювати доводиться інколи під самим куполом, стоячи на риштуванні. Інколи як тільки не доводиться викручуватися, щоб дотягнутися до важкодоступних місць, освітлення недостатнє, можна оступитися і зірватися вниз. Саме останнього я завжди найбільше боялася. Хто ж міг знати, що небезпека може підкрастися з іншого боку? Що за таку роботу конкуренти чи за їхнім замовленням можуть руки переламати? Світлана, як і Олег, не має сумніву, що цей напад пов’язаний з його поїздкою на Одещину. Допускають, що нападники назирці за ним приїхали саме звідти, щоб напасти на конкурента там, де їх ніхто не знає, щоб все виглядало немов звичайний хуліганський напад. Гроші, фотоапарат та мобільний телефон, які мав при собі Олег Хільчук, нападників не зацікавили. Їм були потрібні його руки. Чи розглядає цю версію й міліція — поки невідомо. Перший заступник начальника Корецького райвідділу внутрішніх справ Анатолій Слабоденюк повідомив лише про те, що за фактом заподіяння Олегу Хільчуку умисних тілесних ушкоджень середньої тяжкості порушено кримінальну справу, що ведеться слідство, а також, зі слів людей, які бачили нападників, складено їхні фотороботи. Головний лікар Корецької районної лікарні Василь Юров розповів, що постраждалий має черепно-мозкову травму та закриті переломи обох ліктьових кісток. На сьогодні його стан вже задовільний, але до цілковитого одужання ще далеко. Не менше двох місяців знадобиться, щоб переламані кістки добре зрослися. Потім Олегу доведеться ще тривалий час розробляти руки. Тим часом у Корецькому краєзнавчому музеї триває персональна виставка Олега Хільчука. Понад 60 робіт — живопис, натюрморти, графіка та художні фото представляють внутрішній світ автора, його творчі пошуки. Головні ж роботи Олега — розписані храми, один з яких тепер, можливо, розписуватимуть його конкуренти.