Вже до Нового року дістатися до Москви літаком можливо буде безпосередньо з рівенського аеропорту. Розпочинаючи з 28 грудня, тричі на тиждень — по понеділках, середах і п’ятницях — аеропорт спільно з «Львівськими авіалініями» відкриває сполучення за новим авіамаршрутом Ужгород — Рівне — Москва і у зворотному напрямку.
Вже до Нового року дістатися до Москви літаком можливо буде безпосередньо з рівенського аеропорту. Розпочинаючи з 28 грудня, тричі на тиждень — по понеділках, середах і п’ятницях — аеропорт спільно з «Львівськими авіалініями» відкриває сполучення за новим авіамаршрутом Ужгород — Рівне — Москва і у зворотному напрямку. Як зазначив заступник директора з комерційних питань Рівенського міжнародного аеропорту Володимир Шипіль, цей рейс буде поки що єдиним, який обслуговує наш аеропорт: — Цього літа у нас було декілька рейсів Рівне — Анталія — Рівне, які обслуговувала туристична агенція «Колумб», але через малу завантаженість літаків пасажирами від цього маршруту довелося відмовитися. Таким чином, до цього часу рівенський аеропорт обслуговував лише чартерні рейси. Новий же рейс на Москву є своєрідним відновленням призабутих традицій, оскільки вісім років тому з Рівного до столиці Росії літаки вже літали. Вартість перельоту до Москви становитиме орієнтовно від 130 доларів за місця в економ-класі до 150 доларів у бізнес-класі літака Як-42. А вже з наступного літа планується відновити ще один, вже призабутий рівнянами, авіарейс до Сімферополя. Втім, плани на далеке майбутнє можуть бути і суттєво переглянуті, адже про свій намір придбати цей об’єкт комунальної власності області заявили комерційні структури. Неабиякий інтерес до обласного комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Рівне» виявила київська фірма «Турінвест», повідомив директор підприємства Віктор Якобчук. Згоду на продаж рівенського аеропорту, враховуючи його важке фінансове становище, обласна рада дала ще у червні 2004 року. Однією з умов було збереження профілю діяльності підприємства, робочих місць та пасажирських авіаперевезень. Однак тоді потенційних покупців спокусити принадами місцевого аеропорту так і не вдалося. Тож від пропозиції «Турінвесту» керівництво аеропорту вирішило не відмовлятися. — Я був би двома руками «за», якби надійшли пропозиції від «Люфтганзи» або інших потужних компаній, безпосередньо пов’язаних з авіацією, — стверджує Віктор Якобчук. — Однак кияни теж мають серйозний план розвитку та інвестицій, який вже розглянув заступник голови облдержадміністрації Степан Жданюк. Врешті, 19 грудня до обласної ради надійшов лист за підписом голови ОДА Василя Червонія з проханням внести певні доповнення до минулорічного дозволу на продаж аеропорту. Члени трьох постійних комісій, які розглянули це клопотання, вагомих аргументів проти такого продажу не знайшли, тож лише внесли пропозицію облдержадміністрації зробити комплексну оцінку майна аеропорту та фінансове обгрунтування його продажу. Адже директор рівенського аеропорту не зміг назвати навіть приблизну ціну, за яку може бути продане підприємство, мовляв, це справа експертів. Тож серед депутатів лунали хіба що думки зачекати з продажем рівенського аеропорту ще хоча б з рік, оскільки найближчим часом очікується стрімкий розвиток авіагалузі і, звісно, зростання його вартості.