Нещодавно я зі своєю однорічною донькою Марійкою о 8й годині прийшла у поліклініку №3 на прийом до педіатра. Доньці потрібно було зробити щеплення від кору. Але у неї на нозі був нарив, тож педіатр направила нас на консультацію до хірурга. У хірурга прийом розпочинався о 12.30, але лікар прийшла на роботу на 15 хвилин пізніше. Спочатку до кабінету заходили всі, хто мав талони на прийом. Я талона не мала, тому чекала дві години. Марійка плакала, засинала на руках, адже з 8ї години нічого не їла, о 12й годині завжди лягає спати. Врешті, ми потрапили до кабінету лікаря, але хірург відмовилася оглянути доньку через відсутність талона. Тож повернулися ми додому ні з чим.
Нещодавно я зі своєю однорічною донькою Марійкою о 8й годині прийшла у поліклініку №3 на прийом до педіатра. Доньці потрібно було зробити щеплення від кору. Але у неї на нозі був нарив, тож педіатр направила нас на консультацію до хірурга. У хірурга прийом розпочинався о 12.30, але лікар прийшла на роботу на 15 хвилин пізніше. Спочатку до кабінету заходили всі, хто мав талони на прийом. Я талона не мала, тому чекала дві години. Марійка плакала, засинала на руках, адже з 8ї години нічого не їла, о 12й годині завжди лягає спати. Врешті, ми потрапили до кабінету лікаря, але хірург відмовилася оглянути доньку через відсутність талона. Тож повернулися ми додому ні з чим. Проблеми з хірургом виникають у нас не вперше. Приміром, коли кілька місяців тому доньці з переломом руки потрібно було зняти гіпс. Нашого лікаря не було тоді на роботі. В інших лікувальних закладах знімати гіпс відмовлялися. Мовляв, ми територіально до них не належимо. Врешті, сказали, що наш хірург вийде на роботу. Ми взяли до нього талон. Але лікар у той день не прийшла, а наступного дня з цим талоном нас відмовлялася прийняти. Я все-таки наполягла на прийомі, тож гіпс хірург наказала медсестрі зняти. При цьому на руку дитини навіть не подивилася — у доньки потім був набряк. А талончик, якщо береш у понеділок, то дають його аж на четвер-п’ятницю.