Кампанію «Заощаджуй, вибираючи якісне!» розпочала Procter & Gamble, закликаючи українців економити з розумом, обираючи якісні продукти. Обличчям і амбасадором кампанії стала відома ведуча програми «Все буде добре» Надія Матвєєва (на фото), яку називають експертом у веденні домашнього господарства.
Організатори ініціативи стверджують, що ціна залишається одним з вирішальних факторів під час купівлі. Але намагаючись зекономити, українці часто надають перевагу дешевшій продукції. У підсумку це далеко не завжди гарантує економію. Рівняни можуть взяти участь у національній кампанії Procter & Gamble «За розумну домашню економію», відвідавши магазин METRO до 25 квітня — є шанс виграти річний запас продукції P&G для цілого будинку. Також таким чином рівняни зможуть підтримати своє місто, в якого буде можливість отримати звання найактивнішого та економного. Місто-переможець отримає річний запас продукції для установи, яка найбільше цього потребує — дитячого будинку, пологового будинку, школи-інтернату або будинку престарілих.