Продовжити два тролейбусні маршрути вважає за потрібне міський голова Віктор Чайка. На його думку, тролейбусні лінії мають бути продовжені до кладовища «Нове» та до Басівщини. Щоб на нових подовжених маршрутах вистачало машин, Чайка пообіцяв, починаючи з 2006 року, щороку купувати для міста 5-6 нових тролейбусів. Хоча, як запевняє його заступник Олександр Кравчук, це, напевне, будуть не нові вітчизняні, а капітально відремонтовані чеські машини.
На дев’яти існуючих тролейбусних маршрутах курсує нині лише 57 машин. Скажімо, на маршруті №4 працює лише один тролейбус. Однак навіть за таку невелику кількість рейсів місто розраховується на 59 відсотків, запевняє директор КП «Рівнеелектроавтотранс» Степан Загиней: — За такої проплати потрібно було б залишити на лініях лише 35 тролейбусів. Адже із 45 тисяч пасажирів, яких перевозять щодня, приблизно 22-25 тисяч є пільговиками і не оплачують свій проїзд, а це понад 10 тисяч гривень у день. Цього року тролейбусний парк не поповнився жодною машиною, втім, як і в 2004 році. Коштів на придбання нової техніки підприємство не отримало ні від міста, ні від держави. Продовження тролейбусних ліній до кладовища та Басівщини дійсно є у плані розвитку, а якби були ще й гроші, то роботи почалися б ще «вчора» і нині проектна документація була б вже готова. Цікаву пропозицію висунув заступник голови обласної держадміністрації Степан Жданюк, який для вирішення проблеми нових тролейбусів запропонував залучити приватних перевізників. Тобто використовувати на маршрутах приватні тролейбуси. Для керівника «Рівнеелектроавтотрансу» Степана Загинея така заява стала несподіванкою: — Зі мною, як зі спеціалістом, це питання ніхто не обговорював. У світі такої практики немає, хоча категорично стверджувати не буду. Для людей це, звичайно, буде добре, а от для підприємця? Вартість тролейбуса сягає 800 тисяч гривень, а перевозити доведеться пільговиків, тобто возити чимало людей задарма. А ще порахуйте вартість електроенергії, амортизацію кабелів, стовпів, контактної мережі, врешті ремонт машин. Якщо хтось має бажання — будь ласка, хай приходять і підписують договори на використання тролейбусних ліній, тягових підстанцій, на оплату місця зберігання та охорону. Якщо це когось влаштує, то, можливо, Рівне й справді стане піонером у запровадженні приватних тролейбусів.