25 січня частина пасажирів, які планували дістатись з Рівного до Львова на електропоїзді «Червона калина», не знайшли вагон №3, в який їм продали квитки в касах.
У Рівненській дирекції Львівської залізниці пояснили, що такий казус стався через те, що вагон №3 у Львові зняли з рейсу для планового ремонту і мали б про це повідомити телеграмою місцевих залізничників, але чомусь цього не зробили. Тож у касах, які підключені до загальної інформаційної системи залізничних перевезень, не знали про відсутність цього вагона і продавали квитки. Залізничники запевняють, що незважаючи на відсутність вагона, всіх пасажирів, які придбали квитки, розмістили в інших, рівнозначних за класом, вагонах. Пасажири ж стверджують, що рівнозначний за класом вагон був переповнений, тому тих, хто мав квитки у вагон №3, пересаджували у вагон вищого, 1-го класу. А тих, хто заходив у Бродах, мусили розміщувати в 3-му, дешевшому класі, що викликало обурення. До всього, разом з вагоном пасажирів позбавили й розміщеного у ньому туалета.