Проїзд у таксі подорожчав

1714 0

Ми у соцмережах:

Проїзд у таксі подорожчав

Віднедавна власники декількох служб радіотаксі переглянули свої тарифи. Відтепер пасажиру проїзд з комфортом обійдеться на 2–4 гривні дорожче, ніж раніше. Таксисти цих служб із задоволенням прийняли таке рішення своїх власників, оскільки вже давно нарікали на подорожчання бензину та інші витрати, які попередні тарифи, за їхніми словами, не покривали.

Віднедавна власники декількох служб радіотаксі переглянули свої тарифи. Відтепер пасажиру проїзд з комфортом обійдеться на 2–4 гривні дорожче, ніж раніше. Таксисти цих служб із задоволенням прийняли таке рішення своїх власників, оскільки вже давно нарікали на подорожчання бензину та інші витрати, які попередні тарифи, за їхніми словами, не покривали. За останні місяць-півтора пальне справді подорожчало, однак тарифи підняли лише декілька служб. Голова профспілки таксистів у Рівному і водночас власник однієї зі служб радіотаксі Олег Поліщук каже, що тарифи підняли лише ті служби, які користуються рекламною «заманухою» у вигляді восьмої безкоштовної поїздки. — У нас немає 8-ї безкоштовної поїздки, і тарифи не змінювалися з кінця літа минулого року, — каже п.Поліщук. — На сьогодні вони коливаються від 9 до 14 гривень, і це цілком прийнятна ціна. Більше того, ми розрахували, що такі тарифи будуть для нас рентабельними навіть при вартості пального шість гривень. Щодо власників решти служб, то вони просто не хочуть возити пасажирів безкоштовно за власний рахунок на восьмих поїздках, тому і переглядають тарифи. Олег Поліщук каже, що переглядати власну цінову політику не заборонено законом. Більше того, тарифи на проїзд у таксі нічим не регламентуються. Відтак кожен водій як суб’єкт підприємницької діяльності може встановлювати розцінки на власний розсуд. За словами п.Поліщука, в усій Європі, в тому числі сусідній Польщі, один кілометр проїзду в таксі дорівнює вартості літра пального. І це незважаючи на суттєві витрати, пов’язані з ліцензуванням цього виду підприємницької діяльності. У нас же умови ліцензування вже декілька років не переглядалися. Тому власникам служб радіотаксі варто подумати не лише про власні прибутки, а й про пасажирів, яких вони втрачають зі збільшенням тарифів.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також