Напередодні старту виборчої кампанії з місцевих виборів соціологічна служба "Всеукраїнського центру вивчення суспільної думки" на замовлення громадської організації "Інститут національних інтересів" провела соціологічне опитування в декількох обласних центрах України. Зокрема, у період з 1 по 5 вересня таке дослідження проводилось у місті Рівному.
У ході дослідження вивчались політичні настрої рівнян напередодні місцевих виборів, які відбудуться 25 жовтня 2015 р. На запитання "Якби вибори міського голови Рівного відбувались у найближчу неділю, за кого з перелічених політиків Ви би проголосували?" відповіді розподілились наступним чином (див. графік): За чинного міського голову Рівного Володимира Хомка в даний час готові проголосувати 26,1% рівнян. За голову громадської організації "Рівненський громадський контроль" Дмитра Якимця цієї неділі проголосували б 20,3% виборців Рівного. Трійку лідерів "мерських перегонів" замикає власник льонокомбінату Олег Червонюк з показником 11,4%. Показники інших кандидатів коливаються в межах статистичної похибки. Ще близько 30% виборців Рівного не визначились. — Таким чином, у Рівному варто очікувати високої конкуренції у боротьбі за посаду міського голови, оскільки є два яскраво виражених лідери і ще один кандидат, який суттєво може повпливати на перебіг виборів міського голови. Враховуючи те, що значна кількість виборців ще не визначилась, рівняни цієї осені будуть спостерігати за гарячою боротьбою кандидатів, — зазначає голова Ради "Інституту національних інтересів" Юрій Радухін. Варто зазначити, що рейтинг чинного міського голови В. Хомка практично не зріс за останні півроку, з часу, коли проводилось попереднє соціологічне дослідження на наше замовлення, і перебуває на тій самій позначці, враховуючи статистичну похибку. Його основний конкурент станом на сьогодні Д. Якимець суттєво наростив свою підтримку і вийшов на друге місце, випередивши О. Червонюка, який наразі чітко не заявив своєї позиції щодо участі у наступних виборах. Дослідження проводилося методом особистого телефонного інтерв'ю. Вибіркова сукупність — 1000 респондентів. Вибірка є репрезентативною, оскільки відтворює статистичну структуру населення за основними соціально-демографічними (вік, стать) і територіальними ознаками (поділ міста на райони). Статистична похибка становить ±3,2%.
tag:Передвиборча агітація