Рівняни, які мусять терпіти незручності, різними шляхами об’їжджаючи ділянки, що ремонтуються, втомлюючись від гуркоту техніки та смороду смоли, сприймають все це з розумінням. В міру своєї поінформованості вони вважають, що Рівне просто-напросто готується до чергового приїзду Леоніда Кучми. Приїзду, досить бажаного і результативного. Оскільки, не знати як там складеться з містечком для ветеранів у Клевані, яке має відкривати Президент до Дня Перемоги, але ось дороги після нього залишаться і слугуватимуть всім рівнянам.
Тим часом, головний координатор дорожньої відбудови, начальник служби автомобільних доріг у Рівенській області Федір Жежук переконує в іншому:
— Не заперечую, приїзд Президента насправді вніс певні корективи у хід і темпи дорожніх робіт у Рівному, але не це головне. Насправді, розпочався комплексний ремонт вулиць обласного центру до 720-річчя міста. Його своєрідним стартом можна вважати нещодавнє засідання Кабміну, на якому міський голова Віктор Чайка звітувався про стан доріг у Рівному. Прем’єр-міністр Віктор Янукович його уважно вислухав, дав відповідні доручення і вказівки та пообіцяв, що через два місяці знову заслухає Віктора Чайку. Вже із звітом про зроблене. Відтак, у Рівному відбулася спеціальна нарада, на якій було визначено де, що, в які строки і яка організація має виконати. План робіт було погоджено з головою Держслужби автодоріг України Володимиром Демішканом і затверджено головою облдержадміністрації Миколою Сорокою.
За словами Федора Жежука до 720-річчя у Рівному передусім відремонтують вулицю Київську (від вулиці Данила Галицького до зупинки «Автовокзал»), Соборну (Кн. Ольги — Дубенська та Михайла Старицького — РУМ), Міцкевича (Соборна — Кавказька), Степана Бандери (Чорновола — «Облводоканал»), Чорновола (Соборна — Мірющенка) та Дубенську (Соборна — Макарова). Вартість цих робіт, разом із заміною бордюрів і колодязів підземних комунікацій складає загалом понад чотири мільйони гривень. Проте, повний перелік всіх передбачених дорожніх робіт у Рівному значно більший. Зокрема, заплановано повну реконструкцію дорожнього покриття мосту через Устю на вулиці Соборній, поверхневу обробку всіх в’їздів до Рівного, асфальтування міських провулків і дворів житлових будинків тощо. Тим часом, «географія» виконавців, задіяних для ремонту розбитих рівенських доріг з кожним днем розширюється. Пліч-о-пліч з ЗАТ «Рівнешляхбуд» на вулицях міста вже працює техніка та робітники з ВАТ «Тернопільське ШБУ-24», фрези з дорожніх організацій Луцька і Полтави. Найближчим часом до них долучаться київське ДРСУ-50 та спеціалізоване українсько-австрійське СП «Бітумове». Вкрай необхідним вважає залучення цих іногородніх підприємств начальник Служби автодоріг у Рівенській області Федір Жежук:.
— У Рівному має бути Європа, дороги європейського стандарту. А без сучасної європейської техніки їх не зробити. Тому на другорядних дорогах, які не слугують для інтенсивного руху транспорту, працює рівенська застаріла техніка, а на дорогах стратегічних, які потребують якісного ремонту — техніка іногородня. При цьому, ми вибирали субпідрядників не з тих, кому б ми просто хотіли дати можливість заробити, а з тих, у кого є насправді якісна техніка та хто вже довів якість своєї роботи. Зокрема, тернопільське ШБУ-24 привезло до Рівного сучасний німецький асфальтоукладач, обладнаний спеціальним бортовим комп’ютером, який спроможний на немислиме для нашої техніки 90-відсоткове ущільнення дорожнього покриття.





