Другий тиждень в обласному центрі тривають дорожні роботи, подібних до яких за розмахом не було впродовж двадцяти останніх років. То ті, то інші ділянки окремих вулиць, передусім центральної, перекривають для руху транспорту. Натомість їх заповнює як вже десятиліттями відома, так і досі небачена сучасна імпортна дорожня техніка. Під незлобливі матюки дядьків в яскраво-оранжевих жилетах та за прискіпливої уваги чиновників, вона знай щось копає, вирізує, насипає, втрамбовує та закатує.
Рівняни, які мусять терпіти незручності, різними шляхами об’їжджаючи ділянки, що ремонтуються, втомлюючись від гуркоту техніки та смороду смоли, сприймають все це з розумінням. В міру своєї поінформованості вони вважають, що Рівне просто-напросто готується до чергового приїзду Леоніда Кучми. Приїзду, досить бажаного і результативного. Оскільки, не знати як там складеться з містечком для ветеранів у Клевані, яке має відкривати Президент до Дня Перемоги, але ось дороги після нього залишаться і слугуватимуть всім рівнянам. Тим часом, головний координатор дорожньої відбудови, начальник служби автомобільних доріг у Рівенській області Федір Жежук переконує в іншому: — Не заперечую, приїзд Президента насправді вніс певні корективи у хід і темпи дорожніх робіт у Рівному, але не це головне. Насправді, розпочався комплексний ремонт вулиць обласного центру до 720-річчя міста. Його своєрідним стартом можна вважати нещодавнє засідання Кабміну, на якому міський голова Віктор Чайка звітувався про стан доріг у Рівному. Прем’єр-міністр Віктор Янукович його уважно вислухав, дав відповідні доручення і вказівки та пообіцяв, що через два місяці знову заслухає Віктора Чайку. Вже із звітом про зроблене. Відтак, у Рівному відбулася спеціальна нарада, на якій було визначено де, що, в які строки і яка організація має виконати. План робіт було погоджено з головою Держслужби автодоріг України Володимиром Демішканом і затверджено головою облдержадміністрації Миколою Сорокою. За словами Федора Жежука до 720-річчя у Рівному передусім відремонтують вулицю Київську (від вулиці Данила Галицького до зупинки «Автовокзал»), Соборну (Кн. Ольги — Дубенська та Михайла Старицького — РУМ), Міцкевича (Соборна — Кавказька), Степана Бандери (Чорновола — «Облводоканал»), Чорновола (Соборна — Мірющенка) та Дубенську (Соборна — Макарова). Вартість цих робіт, разом із заміною бордюрів і колодязів підземних комунікацій складає загалом понад чотири мільйони гривень. Проте, повний перелік всіх передбачених дорожніх робіт у Рівному значно більший. Зокрема, заплановано повну реконструкцію дорожнього покриття мосту через Устю на вулиці Соборній, поверхневу обробку всіх в’їздів до Рівного, асфальтування міських провулків і дворів житлових будинків тощо. Тим часом, «географія» виконавців, задіяних для ремонту розбитих рівенських доріг з кожним днем розширюється. Пліч-о-пліч з ЗАТ «Рівнешляхбуд» на вулицях міста вже працює техніка та робітники з ВАТ «Тернопільське ШБУ-24», фрези з дорожніх організацій Луцька і Полтави. Найближчим часом до них долучаться київське ДРСУ-50 та спеціалізоване українсько-австрійське СП «Бітумове». Вкрай необхідним вважає залучення цих іногородніх підприємств начальник Служби автодоріг у Рівенській області Федір Жежук:. — У Рівному має бути Європа, дороги європейського стандарту. А без сучасної європейської техніки їх не зробити. Тому на другорядних дорогах, які не слугують для інтенсивного руху транспорту, працює рівенська застаріла техніка, а на дорогах стратегічних, які потребують якісного ремонту — техніка іногородня. При цьому, ми вибирали субпідрядників не з тих, кому б ми просто хотіли дати можливість заробити, а з тих, у кого є насправді якісна техніка та хто вже довів якість своєї роботи. Зокрема, тернопільське ШБУ-24 привезло до Рівного сучасний німецький асфальтоукладач, обладнаний спеціальним бортовим комп’ютером, який спроможний на немислиме для нашої техніки 90-відсоткове ущільнення дорожнього покриття.