«Рівнеазот» може зупинитись, бо нема як довозити працівників?

2004 0

Ми у соцмережах:

«Рівнеазот» може зупинитись, бо нема як довозити працівників?

Понад три тисячі працівників «Рівнеазоту» возять з Рівного на підприємство 36 автобусами не один рік. Та нещодавно виникла проблема — перевізникам відмовили у погодженні нових «паспортів автобусних маршрутів», а без цього документа перевезення є незаконними.

Рівнеазот На «Рівнеазоті» стверджують, що їм «систематично відмовляють в узгодженні нових паспортів автобусних маршрутів», які необхідні для законного перевезення пасажирів. Офіційна причина відмови – аварійний стан ділянки від азотівського кільця на трасі Рівне-Луцьк до самого ПАТ «Рівнеазот». Йдеться про шляхопровід над залізничними коліями, який, як дійшла справа до ремонту, виявився нічийним. Як повідомила прес-служба «Рівнеазоту», через невідповідність старих паспортів руху новим вимогам на кожного з десяти перевізників підприємства вже наклали штрафи у розмірі 1700 грн. та попередили про повторні санкції через два місяці. Додали, що якщо за цей час недоліки в оформленні документів не будуть усунуті, перевізники не матимуть права возити працівників за регулярним спеціальним маршрутом. Володимир Даниляк, директор з транспорту ПАТ «Рівнеазот» OSTCHEM: — Ми звернулись до Рівненської облдержадміністрації за роз'ясненнями. Адже з'ясували, що паспорти регулярних спеціальних перевезень повинні погоджуватись на підставі актів спеціальної комісії, яка не була утворена належним чином. Перевізники підприємства готові до більш рішучих кроків, а саме — оскаржувати рішення управління Укртрансбезпеки у Рівненській області в Києві. Микола Коваленко, начальник управління Укртрансбезпеки у Рівненській області: — Паспорти маршрутів погоджують обласне управління інфраструктури та управління превентивної діяльності (колишня ДАІ. — Ред.). Але перевізники «Рівнеазоту» навіть не зверталися до цих органів, щоб отримати паспорти руху. Так, управління превентивної діяльності їм би відмовило у русі через аварійний шляхопровід, але до «Рівнеазоту» є кілька проїздів. Я зазначив, що перевізники мають два місяці, щоб привести документи до ладу. Наразі вони перевозять людей з порушенням законодавства. «Рівнеазот» ніхто закривати не збирається, це стратегічний об'єкт для області. В ОДА мають створити спеціальну комісію, яка детальніше вивчить ситуацію, зокрема визначить, що робити із шляхопроводом, який не хоче брати ні Служба автодоріг, ні «Рівнеазот», аби відремонтувати.

Алла САДОВНИК.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також