Рівнян продовжують «гріти»...

1732 0

Ми у соцмережах:

Рівнян продовжують «гріти»...

Більше десяти будинків обласного центру досі залишаються без опалення. Тепловики кажуть, що не можуть обігріти їх з двох причин. Перша, суто технічна — несправності теплових мереж. А друга, економічна — великі борги мешканців цих будинків за послуги теплопостачання.

Нині без тепла залишаються будинки на вулицях Фабричній, Гагаріна, Князя Романа, Олеко Дундича, Відінській, Княгині Ольги та Курчатова. Це здебільшого відомче та кооперативне житло з великими сумами заборгованості. — Ми не підключали до опалення лише ті будинки, в яких сума заборгованості за послуги теплопостачання перевищує 90%, — повідомив кореспонденту «РВ» начальник міського управління житлово-комунального господарства Юрій Собчук. — Тому поки люди не розрахуються з боргами, обігрівати їх ніхто не буде. Комунальники кажуть, що співчувають тим людям, які справно платять, але через борги сусідів змушені мерзнути. Водночас запевняють, що такий підхід зумовлений відсутністю технічних можливостей відключати від подачі тепла окремі квартири. Скаржаться рівняни і на неякісні послуги. У місті й досі є чимало будинків, де тепло подається, але з тривалими перебоями. Поки готувався матеріал у номер, до редакції зателефонували мешканці вул. Соборної, 414 і поскаржилися на те, що четвертий під’їзд їхнього будинку досі без тепла. На вул. Київській, 26 тепло включають тільки ввечері. В обох випадках людей турбує те, що вони мерзнуть, а комунальники за це ще й вимагають гроші. Кажуть, що подібна ситуація вже була у них минулого року. Тоді тепловики обіцяли провести перерахунок, але цього не зробили. Юрист-консультант обласного «Комітету виборців України» Микола Глотов у таких випадках радить рівнянам звертатися до суду за відшкодуванням моральної та матеріальної шкоди. — Якщо опалювальний сезон розпочався, а послуги комунальники не надають або надають на неналежному рівні, потрібно звернутися до їх надавача, — каже пан Микола. — У присутності представника виконавця складається акт-претензія, в якому зазначаються строки, види порушень кількісних і якісних показників послуг тощо. Надавач послуг протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій. Інакше людина може звернутися до суду, щоб зобов’язати теплопостачальні підприємства надавати послуги чи підвищити їх рівень. Окрім цього, каже пан Глотов, споживач може просити суд відшкодувати моральну та матеріальну шкоду. Наприклад, якщо склали акт і у той період хтось із родини захворів. У такому випадку теплопостачальне підприємство має відшкодувати витрачені на лікування кошти. Між іншим, юрист-консультант особисто про випадки стягнення матеріальної та моральної шкоди з теплопостачальних підприємств не чув. Проте запевняє, що законодавство таку можливість надає.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також