До суцільної профілізації навчання перейде через кілька років наша загальноосвітня школа. У проекті державних стандартів основної й старшої школи передбачено сім профілів: філологічний, суспільно-гуманітарний, фізико-математичний, природознавчий, технологічний, спортивний і загальноосвітній. Останній, «безпрофільний», розрахований на тих старшокласників, які не змогли визначитися з майбутньою професією.
До суцільної профілізації навчання перейде через кілька років наша загальноосвітня школа. У проекті державних стандартів основної й старшої школи передбачено сім профілів: філологічний, суспільно-гуманітарний, фізико-математичний, природознавчий, технологічний, спортивний і загальноосвітній. Останній, «безпрофільний», розрахований на тих старшокласників, які не змогли визначитися з майбутньою професією. Цей процес поступовий і кількарічний, але вже розпочатий — у Рівному триває реорганізація школи №2 у ліцей військово-технічного спрямування, а на базі школи №29 мають намір зробити школу 2-го ступеня для обдарованих дітей. Майже половина (47%) учнів 10-11 класів міських шкіл Рівного зараз по суті й навчаються за профілями або ж поглиблено — за певними дисциплінами. Найголовніші проблеми профільної освіти сьогодні — це викладацькі кадри і технічна база. Складніше, ніж у місті, буде розподілити старшокласників за профілями у сільських школах, де є по одному 10 і 11 класу, та й то нечисленному. Одразу постане кадрова проблема, а вона у сільських школах і без профілізації упродовж років залишається гострою. А тому більшість сільських шкіл, скоріше за все, залишаться загальносвітніми.