Хочемо поділитися своїми думками щодо статті «Жовтими Волгами хоче створити Чайка конкуренцію рівенським таксистам» (РВ № 32). По-перше, Рівне ми вважаємо цивілізованим містом, а такий вид бізнесу, як перевезення пасажирів, є давно вже легалізованим та підконтрольним владі. Бо ніяка влада, жодний господар не дав би нікому права заробляти гроші на його території незаконним шляхом.
Хочемо поділитися своїми думками щодо статті «Жовтими Волгами хоче створити Чайка конкуренцію рівенським таксистам» (РВ № 32). По-перше, Рівне ми вважаємо цивілізованим містом, а такий вид бізнесу, як перевезення пасажирів, є давно вже легалізованим та підконтрольним владі. Бо ніяка влада, жодний господар не дав би нікому права заробляти гроші на його території незаконним шляхом. Допомагати міському голові Віктору Чайці створювати «нове колесо» навряд чи хтось зможе, хіба що хтось з його оточення?! Хотіли б побачити або ж почути про такий банк, який надає кредити простим підприємцям на закупівлю великої партії таких легковиків, не маючи ніякої гарантії повернення кредиту. Маємо сумний досвід з тролейбусним управлінням, де зараз стоять заарештовані «Газелі». Отож запитання: «Хто ці люди, котрим дає «зелене світло» міська влада?»— не є таємницею, скоріше це секрет, який не потрібно розголошувати. Ну, а тепер до того, хто ж насправді виграє від цих «нововведень». Найперше, це хтось з оточення В.Чайки, та й він сам. Адже проїзд, який існує зараз, має певні плюси саме для пасажирів. Не думаємо, що ще хтось запропонує постійному пасажиру безкоштовну восьму поїздку при наявності у машині лічильника. При наявності таксометра пасажир не зможе домовитись з водієм про ту ціну, яка влаштовує обидві сторони, оскільки ціна буде вже «забита» в таксометрі. У Києві це нововведення не прижилося. На даний час поїздка по Рівному коштує від 5 до 7 грн., а з лічильником вартість поїздки з одного кінця міста в інший становитиме 10-12 грн., з урахуванням вартості виклику. Хто тоді поїде за такі гроші? Хіба що пан Чайка та ще група осіб, які сидять на державних кріслах і рахують чужі прибутки. По-друге, щодо оподаткування перевізників, — ті люди, які дійсно зареєстровані як перевізники пасажирів, мають необхідні для цього документи і сплачують податки. Інше питання, хто і скільки працює. Якщо людина працює і живе з цього, вона платить 90 грн. у місяць, єдиний податок (окрім інших платежів, яких є чимало), а ті підприємці, які виїжджають, щоб додатково заробити якісь гроші до сімейного бюджету, сплачують авансовий платіж. Отже, не потрібно усіх гребти під одну гребінку. Люди не винні, що нинішня влада не те що не може забезпечити роботою, а й заважає тим, хто сам виявляє бажання працювати. До речі, велика частина таксистів, люди з вищою освітою, після нововведень нашого міського голови можуть поповнити лави безробітних. По-третє, пан О.Медун, спеціаліст транспортного управління, який взявся коментувати ситуацію, схоже, не володіє інформацією щодо правил перевезень. Жодна з зареєстрованих фірм (служб) радіотаксі не буде співпрацювати з нелегалами. Поважаючий себе підприємець, перш ніж укласти договір про співпрацю, переконається у тому, що його колега-підприємець має усі необхідні документи. А владі необхідно робити «чистку» саме серед тих, хто, як було написано у вашій газеті, маскується під таксистів і працює дійсно нелегально. Щодо стосунків з ДАІ. Державтоінспекція тісно співпрацює саме з перевізниками, адже жодна ДТП, будь-яке порушення не проходять непоміченими таксистами, і вони, в свою чергу, при потребі допомагають чим можуть. Якщо податківцю необхідно перевірити підприємця, не потрібно знову ж таки робити рейди і «виловлювати» солов’я в небі. Можна це робити більш цивілізованими методами. І ще одне, хотілося б побачити, як пан Чайка проживе «за більш-менш нормальну зарплатню в 300-350 грн.». Адже з його слів це досить непогані гроші для тих, хто опиниться після нововведень пана голови на вулиці. Хто буде наступним? На чий заробіток позариться влада найближчим часом?