Індустрія алкоголю активно розширюється. Бренди зосереджуються на випуску спеціалізованої продукції, націленої на очікування споживачів у різних сегментах ринку. Інтернет-магазин алкогольних напоїв RUMKA.ONLINE пропонує з’ясувати, які тренди та нововведення торкнуться сфери спиртного зовсім скоро.
Зростання попиту на міцні алкогольні напої
Загальний обсяг споживання зростає. Найпомітніший приріст припадає на 2023 рік, коли скасували карантин, пов’язаний із пандемією COVID-19. Найшвидше розширюється сегмент міцного алкоголю, готового до вживання й розлитого до металевих бляшанок об’ємом 0,33 або 0,5 л. Таку тару комфортно носити в рюкзаку, а з компактними алкогольними міксами зручно відпочивати на природі або подорожувати. Також зростає зацікавлення покупців у міцному алкоголі, а саме в текілі, мескалі, ірландському віскі, односолодовому скотчі.
Пошук нових смаків
Найактивніші споживачі спиртного — міленіали. На їхнє покоління припадає 62% від загального продажу алкоголю. Водночас вони шукають корисну альтернативу цукру, а також нестандартні смаки. Тому лікеро-горілчані заводи вдаються до експериментів. Наприклад, мандарин асоціюється з різдвяними святами. Він освіжає та формує солодкий присмак із помірною кислинкою. Додайте трохи жимолості — і в руках опиниться напій із відтінком ностальгії.
Виробники зосереджуються на використанні виключно натуральних інгредієнтів. Вони також граються з трав’яними прянощами, запозичуючи досвід у колег, які займаються виготовленням джину.
Паралельно з цим повертаються культові коктейлі на кшталт «Маргарити» й «Текіли Санрайз», але в оновленому вигляді. Наприклад, базовий рецепт можна доповнити дистилятом із додаванням анісу, коріандру, кориці.
Інші тенденції в алкогольній індустрії
Не менш популярні й важливі зрушення:
- Зростання попиту на слабоалкогольну та безалкогольну продукцію. Рух у напрямку тверезого й здорового життя, особливо серед молоді, стимулює розвиток цих категорій алкоголю.
- Експериментальне пивоваріння. Пиво не втрачає позицій, однак асортимент поповнюється новими смаками: шоколад, гострий чилі, фрукти й навіть копчене м’ясо.
- Екологічне спрямування. Мінімізація негативного впливу на навколишнє середовище, повторне використання скла, зменшення харчових відходів — корисні ініціативи приваблюють покупців.
Також в індустрії алкоголю продовжується тренд на преміалізацію. Споживачі готові платити більше, якщо впевнені в походженні компонентів або відчувають зв’язок із віковими традиціями.