Тролейбуси чи маршрутки?

1861 0

Ми у соцмережах:

Тролейбуси чи маршрутки?

Власникам маршрутних таксі можна тільки поспівчувати. У свій час саме завдяки ініціативі приватних перевізників вирішилась проблема пасажирських перевезень у Рівному, яку впродовж кількох років ніяк не спроможна була вирішити влада. Заслуги їхні влада тоді оцінила, звітуючи про ці здобутки і навіть передаючи досвід представникам владних структур з інших міст. Останнім часом міська влада Рівного уже демонструє невдоволення роботою маршрутних таксі — тому що, мовляв, надто багато курсує їх містом.

Натомість пасажири не погоджуються з цією думкою — транспорту, навпаки, не вистачає: маршрутки, особливо в години пік, перевантажені й навіть боротьба ДАІ із стоячими пасажирами не дає результату. За цією позицією влади, скоріше, криється інше — давнє і поки нездійсненне намагання влади будь-якими способами підтримати розвиток тролейбусних перевезень як альтернативного, більш дешевого і менш екологічно небезпечного транспорту. Міський голова Рівного не приховує своїх міркувань з цього приводу: — Маршруток на міських лініях їздить у півтора раза більше, ніж потрібно, вони перевантажують центр міста, і якщо сьогодні не підтримати тролейбусне депо, воно загине, а ціна в маршрутках підскочить до 80 копійок. З тим, що слід навести порядок у перевезеннях пасажирів маршрутками, погоджується й член міськвиконкому головний лікар станції швидкої допомоги Євген Мальчевський: — Я знаю багатьох перевізників, які возять людей без ліцензії й можу назвати їхні прізвища. Відтак водії не проходять щоденного медичного контролю, сідають за кермо і… трапляється різне. Наші працівники багато разів виїздили на виклики, коли водій пасажирської маршрутки потребував меддопомоги. До того ж, скажімо, вулиця Сагайдачного настільки перевантажена транспортом, що машина «швидкої» не може заїхати на територію центрального ринку. Зауваження п.Мальчевського підтримали не всі члени виконкому — особливо щодо перевантаження вулиць маршрутками, пояснюючи, що запруджують вулиці й легковики, бо люди часто паркуються навіть на тротуарах. А щодо переваг перевезень пасажирів тролейбусами, то, з огляду на те, як налагоджено цей процес зараз, є сумніви, чи, в усякому разі найближчим часом, вони можуть скласти конкуренцію маршруткам. Тролейбусів явно не вистачає, їхній сьогоднішній дідівський вік і неможливість суттєво поповнити парк новими, свідчить, що проблема з кожним роком лиш загострюватиметься. При скороченні вольовим рішення Чайки кількості маршруток ми можемо повернутись у ситуацію, яка існувала на початку 90-х, коли пасажири по півгодини чекали транспорту. Втім, ці перестороги до уваги влада поки не бере. Завдання поставлене чітке: поки що скоротити на 30% рух маршруток по центру міста. Начальник управління транспорту і зв’язку Василь Сливка має подати п.Чайці свої пропозиції з цього приводу. Мікроавтобуси, яким змінять маршрут, зможуть рухатися паралельними Соборній вулицями або пересікати її. А проблему зменшення кількості маршруток взагалі в Рівному вирішуватиме влада з допомогою керівника комунального підприємства «Рівнеелектроавтотранс» Степана Загинея, який, як ніхто інший, зацікавлений в тому, щоб саме тролейбусами користувались пасажири. На засіданні міськвиконкому вирішено п.Загинея ввести до складу тендерної комісії, яка проводить конкурс на право здійснення пасажирських перевезень у Рівному.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також