Unice Multibrand: інноваційний підхід до мережевого маркетингу

1205 0

Ми у соцмережах:

Unice Multibrand: інноваційний підхід до мережевого маркетингу

У цій статті ми розповімо про фірму Unice Multibrand, яка є унікальним проєктом

 Косметичний ринок України стабільно й динамічно розвивається. І це виражається не тільки у розширенні асортименту, але і в створенні нових компаній з оригінальною, особливою ​​концепцією. У цій статті ми розповімо про фірму Unice Multibrand, яка є унікальним проєктом, що не має аналогів в Україні.

Компанія займається мережевим маркетингом, а також реалізує свою продукцію через Інтернет. Сьогодні таким напрямком діяльності складно когось здивувати. Історія мережевого маркетингу почалася ще у середині 19 століття. Зазвичай прямі продажі найчастіше пов'язують саме з косметичної сферою. Різноманітний товар, компактне пакування, безліч пропозицій і необхідність докладної консультації – все це пояснює чому саме такий спосіб продажу є актуальним насамперед для косметики. Та почалося все зі швейних машинок. Мерріт Зінгер у 1851 році отримав патент і почав виготовлення пристроїв нового зразка. Саме він зрозумів, що продавати швейні машинки потрібно там, де їх будуть використовувати, а саме вдома у потенційних клієнтів. 
 
Перші прямі продажі парфумерії, а потім і косметики почалися у США в 1886 році. 
 
У 20 столітті цей напрям розширюється, але фірмі, що працюють у цій сфері, завжди реалізують продукцію тільки одного бренду. Unice – це особлива компанія, яка пропонує товари не тільки власної торгової марки, а й продукцію інших виробників. Перший каталог був сформований у грудні 2016 року. На сайті мультирегіонального інтернет-магазину MAKEUP ви можете замовити продукцію власного бренду компанії Unice Multibrand. Девіз марки: "Даруємо красу та відкриваємо безмежні бізнес-можливості". В її асортименті серії для очищення шкіри, догляду за волоссям і обличчям, зубні пасти, вітамінні комплекси, інноваційні харчові добавки та вишукані колекції ароматів.

Як все починалося

Ідея створення такої мультибрендової структури належить Сінану Сену. Після закінчення Стамбульського університету Сінан деякий час працював журналістом, та його більшою мірою цікавив бізнес. Свою першу компанію він заснував у 1995 році й займався виробництвом клеїв і герметиків. Після її продажу почав роботу у косметичній сфері. З 2006 року він веде бізнес-діяльність в Україні. 
 
Першу багаторівневу маркетингову компанію Сен заснував разом з партнером у 2011-му, а через 6 років вийшов на ще вищий рівень. Фірма Unice досить швидко зайняла перші позиції у своєму сегменті ринку. Так у 2018 році рівень продажів у порівнянні з 2017-м зріс на 74%. Приблизно 80% реалізованих товарів виготовлені в Туреччині. Також у каталозі є продукція від виробників, які працюють в Польщі, Болгарії, Південній Кореї, Німеччини, України та мають у цих країнах власні виробничі бази.
 
Труднощі зростання

Створення такої структури має ряд особливостей:
 
  • Реакція виробників. Виробники підтримали цю ідею, хоча були деякі сумніви, адже реалізація продукції з використанням прямих продажів завжди передбачає формування каталогу з товарів одного бренду. Але високі фінансові результати наочно продемонстрували, що такий підхід можна сміливо назвати перспективним.
  • Основні труднощі. Велика кількість продукції й постачальників ускладнює комунікацію зі споживачем. В асортименті понад 1500 продуктів, які виготовлені під різними марками. Але вихід з положення був знайдений досить швидко. Каталоги випускаються у різних формах – у друкованому та електронному вигляді, а також розміщуються на власних сторінках Юнікс у соціальних мережах.
  • Динамічний розвиток. У 2020 році аналогічна компанія була заснована у Туреччині. У планах Сена створення аналогічних фірм у Марокко, Румунії, Польщі. 
Новинки 2021

Важлива особливість – це регулярне оновлення колекції. Співпраця з різними постачальниками дозволяє не тільки постійно оновлювати асортимент, але й оперативно реагувати на потреби ринку. Пропонуємо огляд деяких новинок 2021:
 
  • Масажний гель для ніг. Знімає біль, набряки, зміцнює стінки судин. Може також використовуватися в області шиї й плечей. Екстракти кропиви, арніки, розмарину покращують циркуляцію крові, заспокоюють і розслаблюють тканини та м'язи. Пакування у формі саше забезпечує зручне застосування у дорожніх умовах.
  • Грязьова маска з екстрактом огірка. Підходить для шкіри будь-якого типу, пом'якшує огрубілі ділянки, надає відчуття свіжості. Наноситься на обличчя (крім області повік) і шию.
  • Гель-пілінг з екстрактом виноградних кісточок. Видаляє ороговілі ділянки, очищає пори від забруднень і себума. Універсальний варіант, який можна використовувати для шкіри обличчя, а також для рук і ніг.
Власна стратегія компанії – це ретельний підхід до формування колекції. Сам Сінан Cен і члени його команди багато часу проводять у ділових поїздках, які дозволяють знайти та включити у каталог сучасні, ефективні, натуральні продукти.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також