Під напутні слова міського голови Рівного Володимира Хомка у перший рейс за маршрутом "Льонокомбінат — Ювілейне" відправились шість автобусів МАН. Один презентації не витримав — не відкрились двері та пандус, тож голова наказав його зняти з рейсу. Складалось враження, що наявність цих автобусів — досягнення міської влади і п.Хомка зокрема. Аж ні — й сам голова зауважив, що купили їх місцеві підприємці. І хоч зовні вони виглядають як нові, але це оманливе враження — автобусами уже по 12-15 років від’їздили барселонці.
— Можливо, водії ще толком не навчилися користуватися цим транспортним засобом. Тоді ми шукатимемо тих, хто вміє. Але автобуси їздитимуть лише справні, — виправдовується Володимир Хомко. — Поки що на рейсі є шість МАНів, через два тижні з’явиться ще три — нині вони на розмитненні. Такі великогабаритні автобуси необхідні нашому місту, адже воно задихається. Ми замінюватимемо великогабаритними автобусами дві-три маршрутки, проте лише на довгих рейсах. Маленькі маршрути не зачіпатимемо. Закуплені автобуси не є власністю міста. Ми оголошували конкурс на маршрут "Льонокомбінат-Ювілейне”, де велика напруга з пасажироперевезенням, і перед конкурсантами ставили вимогу закупити автобуси саме такого типу. Якщо цей проект вдасться, незабаром ми оголосимо конкурс на новий маршрут. Чи буде вдалим цей проект — уже є сумніви. У понеділок зранку під час першого рейсу 67 людей скористалось автобусом, але тільки двоє з них заплатили за квиток півтори гривні. Решта — пільговики, яким водій не має права відмовляти, скільки б їх не просилось в автобус, бо така умова поставлена владою перед перевізниками. А коштів, які б компенсували перевезення пільговиків, на цей рік взагалі не передбачено. Тож поки що власники МАНів виступають у ролі благодійників. Чи надовго вичстачить наснаги? Можливо, до виборів?