Як оформити субсидію

3808 0

Ми у соцмережах:

Як оформити субсидію

З початком опалювального сезону значно збільшилася кількість заяв від громадян, що надходять до управління праці та соціального захисту населення з питання оформлення житлових субсидій. Тому управління праці та соціального захисту населення м. Рівного інформує про те, як оформити субсидію, хто може на неї претендувати.

Субсидія призначається уповноваженому власнику (співвласнику) житла, на якого відкрито особовий рахунок за місцем реєстрації. Субсидія призначається з місяця звернення на півроку або на опалювальний період. У разі затвердження нових тарифів і цін на житлово-комунальні послуги розмір субсидії переглядається управлінням без звернення громадян. Якщо серед зареєстрованих і тих, що проживають у житловому приміщенні, є діти, інваліди I або II групи і середньомісячний сукупний дохід на одного зареєстрованого не перевищує прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць та якщо тут зареєстровані та проживають тільки непрацездатні громадяни (пенсіонери та неповнолітні діти), розмір плати за житлово-комунальні послуги в межах норми становить 10% середньомісячного сукупного доходу. В інших випадках — 15%. Норма володіння та користування житла становить 21 кв. м на власника (наймача) і кожного зареєстрованого у житловому приміщенні (будинку) та додатково 10,5 кв. м на всіх зареєстрованих, а для громадян, які проживають в однокімнатній квартирі — на загальну площу незалежно від розміру квартири. Якщо уповноважений власник (наймач) перебуває в шлюбі, проживає окремо від чоловіка (дружини) або з неповнолітніми дітьми, субсидія призначається без врахування додаткових 10,5 кв. м на сім'ю. Субсидія не призначається за таких умов: Якщо у приміщенні зареєстровані працездатні громадяни працездатного віку, які не працювали, не навчались за денною формою та не були зареєстровані в службі зайнятості протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням субсидії. Крім громадян, які доглядають за дітьми до досягнення 3-річного віку; які доглядають за дітьми згідно з висновком ЛКК, але не більш як до досягнення шестирічного віку; які мають трьох і більше дітей до 16 років; які доглядають за інвалідами 1 групи або дітьми-інвалідами до 18 років, або інвалідами 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, або особами, які досягли 80-річного віку; а також фізичних осіб, які надають соціальні послуги. Якщо уповноважений власник (співвласник) або будь-яка особа, що зареєстрована разом з ним, здає за договором у найм або в оренду житлове приміщення. Якщо уповноважений власник (співвласник) та особи, які зареєстровані разом, мають у своєму володінні (користуванні) або у володінні (користуванні) дружини (чоловіка, неповнолітніх дітей) у сукупності більш ніж одне житлове приміщення, загальна площа яких у сумі перевищує встановлені норми володіння чи користування загальною площею житла (21 кв. м на кожну особу та 10,5 кв. м на сім'ю). Якщо уповноважений власник (співвласник) та особи, які зареєстровані разом з ним, володіють або користуються двома або більше транспортними засобами. При цьому не враховується транспорт, одержаний чи придбаний пільговиками через органи праці та соціального захисту населення. А також транспорт вітчизняного виробництва, якому більше 10 років з дати випуску, та інший транспорт, якому понад 15 років з дати випуску. Якщо будь-хто із зареєстрованих осіб протягом 12 місяців перед зверненням купив земельну ділянку, квартиру (будинок), транспорт, будматеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив послуги з навчання, будівництва, ремонту квартири (будинку) або транспортного засобу, телефонного (в тому числі мобільного) зв'язку тощо. Крім житлово-комунальних та медичних послуг на суму, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для зазначених осіб. Якщо під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім'ї державним соціальним інспектором з'ясовано, що будь-хто із зареєстрованих осіб має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майновий стан. У випадках придбання житлового приміщення (будинку) субсидія призначається не раніше ніж через рік з місяця придбання. Необхідні документи для призначення субсидії: заява встановленої форми; декларація про доходи та майновий стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, за попередні 6 місяців; довідки про доходи кожної зареєстрованої особи за попередні 6 місяців. Пенсіонерам, які отримують пенсію в управлінні Пенсійного фонду м. Рівне, подавати довідки про доходи не потрібно, а ті, хто отримує пенсію в облуправлінні Пенсійного фонду — обов'язково подають такі довідки. Під час звернення до органу праці та соціального захисту населення при собі потрібно мати паспорт та ідентифікаційний номер.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також