04.08.2011 10:10 Адміністратор
2450
0
Біля Птичі упродовж останніх десяти днів липня сталося три дорожньо-транспортні пригоди із загиблими і травмованими. Спочатку перекинувся автобус «Неоплан», одна з пасажирок якого загинула, а десятеро були госпіталізовані. Згодом злетів у кювет вантажно-пасажирський «Мерседес-Спринтер», пасажир якого в результаті залишився без руки. А в суботу легковик налетів на причеп трактора, завантаженого колодами, і двоє чоловіків з тяжкими травмами опинились у реанімації. Поки у ДАІ думають, як зробити цю дорогу безпечною, патруль своєю присутністю там вгамовує охочих «проїхатися з вітерцем».
— Збільшення кількості ДТП на автодорозі Київ-Чоп останнім часом провокують водії, які перевищують швидкість та ігнорують дорожні знаки, — стверджує Ярослав Мельничук з ВДАІ УМВС в області. — Оскільки відремонтована до Євро-2012 траса має добре асфальтобетонне покриття, розвинути велику швидкість неважко. Водії, ризикуючи, розганяють автомобілі до 160 км/год та більше. Однак не всі можуть вправно керувати авто в екстремальній ситуації, як це, скажімо, трапилось у дорожньо-транспортній пригоді, яка сталася минулої суботи поблизу села Птича.
І справді, лише щасливий випадок врятував у суботу життя водію «Форд-Ескорт» 22-річному Юрію та його пасажиру, 23-річному Володимиру, які мешкають у селі Повча. Інспектори ДАІ, оглядаючи їхній автомобіль після аварії, дивуються, як у цій ситуації хлопцям вдалося залишитись живими.
— Адже колода з причепа трактора, в який в’їхав їхній автомобіль, пройшла через лобове скло і, протаранивши салон легковика, вибила заднє скло, — розповідає деталі ДТП Ярослав Мельничук.
Водій та його пасажир, отримавши численні травми, перебувають у лікарні. В Юрія лікарі діагностували політравму, забій правої скронево-лобної ділянки голови, перелом кісток черепа, а у Володимира — закриту черепно-мозкову травму, перелом кісток перенісся і нижньої щелепи, забійну рвану рану м’яких тканин шиї.
Наразі правоохоронці встановлюють причину ДТП. При цьому, як повідомили з прес-служби ВДАІ, за свідченням очевидців аварії, обидва чоловіки були напідпитку, від них тхнуло спиртним. А у салоні розбитого «Форд-Ескорта» знайдено напівпорожню пляшку горілки.
Тим часом, щоб більш детально розібратися з причинами, що призвели до такої кількості ДТП саме на тій ділянці дороги, було створено спеціальну комісію з працівників облавтодору та ДАІ.
Начальник Рівненського обласного відділу ДАІ МВС України Ярослав Ковальчук стверджує, що ця ділянка дороги стала неблагополучною одразу після її реконструкції:
— І це не дивно, оскільки саме там, майже на повороті біля села Птича, дорога першої категорії (чотири смуги руху — по дві в кожному напрямку) переходить у дорогу другої категорії (по одній смузі руху в кожному напрямку). На дорозі першої категорії дозволяється швидкість більша, ніж на дорозі другої категорії. Отже, водіям доводилося скидати швидкість на повороті.
Проблема в тому, що було два проекти реконструкції дороги. Відповідно до першого варіанта мали зробити дорогу в об’їзд села Птича через село Верба. Втім, потім з’явився інший проект, за яким цю дорогу і зробили.
Тепер думаємо, як цю ділянку дороги зробити більш безпечною для руху. Як один з варіантів — переробити її так, щоб перехід дороги першої категорії на дорогу другої категорії був не на повороті, а на прямій ділянці. Поки працює комісія, ми тимчасово обмежили там рух. Спеціальними об’їзними парапетами розбили цю ділянку дороги не на чотири, а на дві смуги руху. Крім того, там постійно чергує наш патруль.