Жовтими Волгами

2086 0

Ми у соцмережах:

Жовтими Волгами

Невдовзі містом їздитимуть жовті Волги із зеленими вогниками, шашечками і лічильниками. Здійсниться таким чином мрія міського голови Віктора Чайки забезпечити рівнян цивілізованими послугами таксі і легалізувати цей вид бізнесу, який набув великої популярності серед приватних перевізників, зробити його підконтрольним владі. Допомогти в цих намірах Віктору Чайці мають приватні підприємці, які пообіцяли придбати велику партію цих легковиків і обладнати відповідно до вимог. Хто ж ці люди, котрим дає зелене світло міська влада, вона поки що тримає у таємниці. Сам Віктор Чайка каже, що ці підприємці далі проектів поки не посунулися, а тому й говорити про них зараз не хоче.

Хто виграє від цих нововведень, окрім, звичайно ж, самих власників нового таксопарку? Найперше, пасажири, адже оплачуватимуть вони проїзд за показами таксометрів, зникне небезпека наразитися на недосвідченого водія, який підробляє «таксуванням» у вільний від основної роботи час, або ж сісти в несправне авто, яке, в кращому випадку, просто зупиниться на півдорозі. Добру підмогу матиме й міський бюджет — спільні дослідження влади і податківців засвідчили, що той податок, який зараз сплачують таксисти, відробляється за день їхньої роботи, до того ж, навіть і такі мізерні суми платять не всі. Чи витримають конкуренцію люди, які досі забезпечували рівнян швидким транспортом? Проблеми виникнуть, особливо у тих, хто не афішував цей вид діяльності. З 1 червня влада Рівного встановлює нові правила надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу. І хоч нічого кардинально нового вони не передбачають (приміром, вимогу мати розпізнавальні знаки та паркуватись на спеціальних стоянках), та це свідчить, що влада з допомогою доступних їй ресурсів тепер більш жорстко вимагатиме їх дотримання. Проблема полягає в тому, що немає реальних важелів впливу на таксистів, які в разі чого просто маскуються під скромного власника машини для своєї сім’ї. — У місті немає жодної організованої фірми, якій можна було б пред’явити ті чи інші претензії, — каже головний спеціаліст управління транспорту і зв’язку міста Олександр Медун, — радіоефір зазвичай використовують несанкціоновано, неможливо навіть зробити чіткий підрахунок, скільки ж таксистів працює у місті, тому що фірми радіо-таксі наймають на роботу тих же приватників з власними авто. У випадках, коли виникають проблеми, завжди можна сказати, що такий-то у нас не працює. Ось і виходить, що закон є, але його не виконують, а засоби впливу призводять до бунту, мовляв, порушуємо права підприємців. — Державтоінспекція за те, щоб розвантажити центр міста і впорядкувати рух, оскільки чим він інтенсивніший, тим більшу небезпеку складає для людей, — коментує державтоінспектор Володимир Мусевич. — Нашу службу у цій проблемі цікавить безпека руху, але таксисти нам проблем не створюють. Щоправда, при техогляді вони, знаючи, що до перевізників пасажирів існують посилені вимоги, знімають усі розпізнавальні знаки і проходять його як індивідуальні власники. Найбільше невдоволена існуючою системою податкова інспекція. Якщо податківці хочуть провести рейд, ми долучаємося до цієї роботи, виїжджаємо на маршрути, зупиняємо авто, тоді податковий інспектор підходить до водія, а самому податківцю ніхто не зупиниться. Керівник однієї з найбільших у місті фірм радіо-таксі, який побажав залишитись не названим, стверджує, що він конкуренції не боїться. Він теж не проти нових правил, однак має запитання щодо того, хто і як забезпечуватиме їх дотримання. Вогні та шашечки, приміром, не дорого коштують, а щодо лічильників, то для приватників, які працюють на єдиному податку, вони не є обов’язковими, ймовірно, тоді просто усі перейдуть на спрощену систему оподаткування. Отож, наміри у влади ніби-то й хороші, але у їх запроваджувачів неодмінно виникатимуть проблеми, а у підприємливих водіїв — ідеї, як їх обійти і зберегти свої доходи.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також