Щоб скористатися телефонною довідкою залізничного вокзалу, рівнянам часто доводиться добряче «посидіти на телефоні» — якщо пощастить, то їхати за відповіддю на своє запитання не доведеться. А причина проста — у довідковому бюро вокзалу багато років працює лише одна телефонна лінія.
— Вже сорок років я живу в Рівному і часто годинами намагаюся додзвонитися на залізничний вокзал, однак безрезультатно — лінія там увесь час зайнята, — розповідає пан Ігор. — Нещодавно знову зіткнувся з цією проблемою, коли хотів дізнатися про рух поїздів до Луцька, куди невдовзі маю їхати оперуватися на серці — я інвалід другої групи, тому мені тяжко кожного разу їхати за довідкою на залізничний вокзал. А скільки ще таких людей, що змушені витрачати сили, час і гроші, якщо можна просто зателефонувати? Невже там за стільки років не можна встановити додатковий телефон? Як виявилося, це можна зробити вже найближчим часом. Заступник начальника дирекції Львівської залізниці у Рівненській області Микола Голик розповідає: — Це питання легко вирішити за тиждень без великих фінансових витрат. Я працюю на цій посаді лише три місяці й досі не чув, що у додзвонювачів довідкового бюро існує така проблема. Тому я негайно зв’яжуся з начальником залізничного вокзалу, і ми вирішимо, як краще вчинити — встановимо там або ще один залізничний номер, який починається на 291, або ж звичайний міський телефон.