Американські війська використовують прийоми психологічного впливу на бойовиків іракського опору. Із настанням темноти американці через потужні підсилювачі починають «транслювати» в бік іракських повстанців концерти важкого року. З особливою наполегливістю «в ефір» видаються композиції групи AC/DC і Джиммі Хендрікса, які явно не відповідають музичним пристрастям арабів.
Американські війська використовують прийоми психологічного впливу на бойовиків іракського опору. Із настанням темноти американці через потужні підсилювачі починають «транслювати» в бік іракських повстанців концерти важкого року. З особливою наполегливістю «в ефір» видаються композиції групи AC/DC і Джиммі Хендрікса, які явно не відповідають музичним пристрастям арабів. Через гігантські колонки передаються також образи на адресу бойовиків арабською мовою і різноманітні «непопулярні» звуки на зразок котячого нявкоту і собачого гавкоту. Американські морські піхотинці відверто зізнаються, що їхня мета — спровокувати іракців на активні дії. Американці використовують музику в Іраку як засіб психологічного впливу на противника, зокрема, як катування. Повідомлення про те, що американці використовують музику для знущань над полоненими іракцями, з’явилися ще рік тому. Тоді журналісти Newsweek опублікували матеріал, у якому розповіли, що протягом тривалого часу полонених соратників Саддама змушують слухати хеві-метал і пісеньки з мультфільмів. «Ці люди ніколи раніше не чули хеві-метал. Вони просто не витримують цього. Якщо ви будете слухати таку музику кілька діб, ваші мозок і тіло «попливуть», тверезість думки покине вас, ваша воля буде зломлена. А тут з’являємося ми і починаємо бесіду», — заявив один з учасників дослідів над іракцями. Американці також врахували досвід В’єтнамської війни й у червні минулого року влаштували зачистку в іракському місті Рамаді під музику Вагнера. Відразу після сходу сонця, протаранивши бронемашинами металеві ворота міста, сотні військових США увірвалися в місто і почали обшукувати будинки під знаменитий твір «Політ валькірій» у пошуках бойовиків, які здійснюють регулярні партизанські вилазки проти американців. Музика лунала з підсилювачів, які були розміщені на вертольотах. Все це нагадувало сцени з фільму Френсіса Форд Копполи «Апокаліпсис сьогодні». Використання музики під час військових дій у теорії психологічної війни називається емоційним придушенням засобами невербального звукового впливу. Для цього використовують звукові записи дитячого плачу, похоронної музики, cимфонічної музики, важкої рок-музики, різноманітних подразнюючих звуків (крики, виття сирени, звуки вибухів, свист падаючих бомб). Так, гітлерівці ставили на свої пікіруючі бомбардувальники спеціальні сирени, які під час атаки видавали несамовите виття. У В’єтнамі американські вертольоти обладнували підсилювачами, через які під час атаки транслювалася музика Вагнера — та ж тема з твору «Політ валькірій». Оглушування рок-музикою оточених частин противника використовували в 1991 році в Іраку органи психологічної війни армії США. (У цьому випадку вони враховували національно-психологічні особливості арабів, які не приймають музику важкого року).