Діти, які навчаються і при цьому залишають взуття за дверима, мають кращу поведінку та ліпші успіхи у навчанні, ніж їхні друзі у взутті. Такі неочікувані висновки зробили дослідники з Університету Борнемута, провівши експеримент тривалістю в десятиліття.
Тепер, коли результати отримано, «босоногу практику» хочуть запровадити у початкових і середніх школах Великобританії. В Англії вже нині є школи, де цю політику навчання імплементовано. Тим часом у скандинавських школах вона взагалі вважається нормальною. Фахівці пояснюють ефект тим, що без взуття діти почуваються більш розслабленими, тобто як вдома. Професор Стівен Хеппелл, який керував дослідженням, розповів: «Діти набагато більше хочуть сидіти на підлозі та відпочивати, коли у них на ногах немає туфель чи сандалів». «Останнє місце, куди дитина сяде читати, це звичайнісінький стілець, і ми дізнались, що 95% з них справді не читають на стільці вдома. Коли діти йдуть на канікули, то читають лежачи. Маючи такі самі умови у класі, як вдома, вчителі залучають більше малечі до читання із задоволенням».