Дорога смерті

6598 0

Ми у соцмережах:

Дорога смерті

Переважна більшість рівнян, яким треба швидко дістатись до столиці, користуються для цього маршрутними міні-автобусами, які за останні роки практично витіснили з ринку перевезень на цьому напрямку традиційні рейсові автобуси, а потяги та електрички залишили для пільговиків і тих, хто нікуди не поспішає. Однак все частіше прагнення зекономити час обходиться пасажирам аж занадто дорого. Після того як розпочалася реконструкція дороги, повідомлення про розбиті маршрутки перестали бути сенсацією, перетворившись на звичайні будні, коли майже кожен пасажир ризикує на шляху від Рівного до Києва своїм життям. Остання трагедія сталася в ніч на вівторок — розбилася маршрутка, яка поверталася з Києва.

Як повідомила Світлана Марко з прес-служби УДАІ Рівненської області, близько п’ятої години ранку поблизу автозаправної станції «Лукойл» між селами Бабин та Антопіль 30-річний рівнянин Віталій Ткач, керуючи автобусом «Фольксваген» сполученням «Київ-Рівне» в’їхав у припарковану на узбіччі вантажівку «Рено-Магнум» з напівпричепом. Внаслідок зіткнення водій травм не отримав, натомість всі семеро пасажирів, які сиділи в салоні, постраждали. Мешканці Рівного та області, 24-річний Микола Мануйлик, 34-річний Анатолій Сухаревич, 43-річний Олексій Антонюк, 44-річний Віктор Волох з переломами і забійними ранами були госпіталізовані в центральну міську лікарню Рівного. 47-річний Михайло Табор з села Мар’янівка Сарненського району від отриманих травм помер в приймальному відділенні обласної лікарні. Ще два пасажири загинули на місці пригоди — 32-річний рівнянин Олександр Тройнін та 56-річний Віктор Устенко з міста Любомель на Волині. Причину ДТП слідчі ще з’ясовують, допоки відомо тільки те, що водій на момент аварії був тверезий і перебував за кермом чотири з половиною години. Нагадаємо читачам про попередні аварії з рівненськими маршрутками на «київській» автотрасі. По обіді 11 грудня поблизу міста Коростишів на Житомирщині після зіткнення автомобіля ВАЗ з фурою МАН їх відкинуло на зустрічну смугу і у вантажівку врізався мікроавтобус «Фольксваген», який повертався з Києва до Рівного. Людей з понівечених авто діставали рятувальники, водія та п’ятьох пасажирів маршрутки, а також водія і двох пасажирів легковика у тяжкому стані госпіталізували. Проте за деякий час двоє пасажирів маршрутки і один пасажир ВАЗу померли. Місяцем раніше у Макарівському районі на Київщині в ДТП потрапив мікроавтобус «Фольксваген» сполученням «Ковель-Київ», яким керував 38-річний рівнянин Юрій. За однією з версій, він заснув за кермом і в’їхав у вантажівку МАН, яка їхала попереду. Наслідки аварії: водій та 8 пасажирів з травмами різного ступеня тяжкості потрапили до лікарні. 23 липня близько шостої вечора поблизу села Березівка на Житомирщині водій маршрутного таксі «Фольксваген», який їхав за маршрутом «Київ-Рівне», порушив правила обгону та скоїв бокове зіткнення з автомобілем «Ауді», який рухався в попутному напрямку. Після цього маршрутку відкинуло на насип щебеню і там вона перекинулась. За даними прес-служби управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Рівненської облдержадміністрації, водій маршрутки та 9 пасажирів, усі мешканці Рівненщини, з серйозними травмами були госпіталізовані в лікарні Житомира. Натомість у повідомленні прес-служби Департаменту ДАІ МВС України йшлося, що в цій ДТП зазнали травм водій та 11 пасажирів мікроавтобуса. І нарешті найжахливіша аварія сталася 23 травня минулого року. Біля села Вереси на Житомирщині мешканець Боснії та Герцеговини Машек Зафер виїхав на зустрічну смугу фурою «Сканія» та буквально розчавив маршрутку «Рівне-Київ». З тих, хто був у маршрутці, не вижив ніхто, усі десять пасажирів та водій загинули. Відтак 25 травня на Рівненщині було оголошено днем жалоби.

Коментарі Сергій Овчинніков, голова правління рівненської громадської організації «Спілка водіїв»: — За попередньою інформацією, ДТП між Бабином та Антополем сталося тому, що раптово вистрелило переднє праве колесо у маршрутці і її раптово кинуло убік. Якщо експертиза це підтвердить, то перевізник буде позиватися до виробника, оскільки колесо «Michelin» було нове, його нещодавно поставили на машину. Якщо ж проаналізувати всі аварії з рівненськими пасажирськими маршрутками, то у більшості випадків виною стають три основних фактори. Людський, бо пасажири завжди квапляться у своїх справах і підганяють водіїв їхати швидше. Тривала реконструкція автотраси, численні з’їзди-об’їзди, багато з яких не облаштовані світлофорами, а лише знаками, які у погану погоду, в темну пору доби чи під час засліплення фарами зустрічного транспорту можна не завжди вчасно помітити. І нарешті основний фактор — це багатотоннажні вантажівки. То вони їдуть по 8-10 суцільними колонами, які не об’їхати. То паркуються і зупиняються де попало. А то їхні водії перебувають за кермом нетверезими чи засинають. Тому наша організація ще рік тому звернулась у Міністерство транспорту для фур на наших дорогах ввести обов’язкову наявність тахографів, як це давно зроблено за кордоном, щоб можна було у будь-який момент проконтролювати, з якою швидкістю їхала фура чи скільки годин перебуває за кермом її водій. Віктор Довгополюк, виконувач обов’язків начальника УДАІ УМВСУ в Рівненській області: — Питання з рухом багатотоннажних вантажівкок дійсно актуальне. Скажімо, недостатньо облаштованих стоянок для них. Але, як на мене, основна причина дорожньо-транспортних пригод за участю пасажирських маршруток — це відсутність дієвої законодавчої бази. Насамперед потрібно взагалі заборонити пасажирські перевезення вночі. А також навести порядок у механізмі ліцензування цього виду діяльності. Щоб не було так, що за ті чи інші порушення ліцензія анулюється, а маршрут швидко перереєстровують на іншу особу.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також