Завжди актуальне питання наявності в Рівному великої виставкової площі нагадало про себе у зв’язку з підготовкою виставки міжнародного проекту Фотобієнале «Рівне 2009». Щоб показати рівнянам найкращі зразки світового фотомистецтва, організаторам бієнале довелося спілкуватися не стільки з місцевою владою, скільки з підприємцями. 23 грудня рівненське Фотобієнале відкриється у торговельному центрі «Чайка» — на третьому поверсі, там, де колись знаходився великий бар. Очевидно, через кризові явища власники центру не змогли знайти для цього місця орендарів. Інакше, фотографам, мабуть, не було б де влаштувати свою експозицію.
Завжди актуальне питання наявності в Рівному великої виставкової площі нагадало про себе у зв’язку з підготовкою виставки міжнародного проекту Фотобієнале «Рівне 2009». Щоб показати рівнянам найкращі зразки світового фотомистецтва, організаторам бієнале довелося спілкуватися не стільки з місцевою владою, скільки з підприємцями. 23 грудня рівненське Фотобієнале відкриється у торговельному центрі «Чайка» — на третьому поверсі, там, де колись знаходився великий бар. Очевидно, через кризові явища власники центру не змогли знайти для цього місця орендарів. Інакше, фотографам, мабуть, не було б де влаштувати свою експозицію. Драматичний театр, де відбувалося бієнале у 2007 році, нині для цього не підходить, і ремонт — лише один з аргументів. — Театр — це місце, яке зазвичай зачинене для відвідувачів, — запевняє автор ідеї Фотобієнале Сергій Бусленко. — Туди ходять на вистави, а нам потрібно, щоб виставка була доступною для відвідувачів постійно. Та й ремонт біля театру не сприяє відвідуванню виставки. Коли давали оголошення про конкурс, думали, що до грудня дороблять виставковий зал у Будинку культури. Завдяки особистим контактам вдалося знайти варіант з «Чайкою». Тобто альтернатив у нас, власне, й не було. Важко організаторам було не лише у пошуку місця для виставки. У пошуку спонсорів ініціативним фотографам завадила криза. — У цьому році це питання було вирішувати неймовірно складно, — наголошує Бусленко. — Потенційні спонсори тепер не поспішають розставатися з грошима — криза на всіх позначилась. Хоча якщо оцінювати конкурс загалом, то я вважаю, що у нас все вийшло. Ми отримали майже 4300 робіт з 52 країн світу, віддавши призові місця за найкращі роботи.