Їдуть у темряві, бо невідомо, хто платитиме за електроенергію

1221 0

Ми у соцмережах:

Їдуть у темряві, бо невідомо, хто платитиме за електроенергію

Керівництво Рівненського обласного відділу ДАІ намагається добитись від шляховиків освітлення на реконструйованій ділянці дороги від Білої Криниці до Гощі. Нові стовпи з ліхтарями стоять, та вмикати їх не поспішають. Питання в тому, хто за це освітлення платитиме. Витрачати гроші за освітлення дороги не поспішають ні турецька фірма «Onur», що реконструювала цю ділянку дороги, ні служба автомобільних доріг, яка мала взяти цю дорогу разом зі стовпами освітлення на свій баланс.

До реконструкції цієї дороги, пригадують в Рівненському обласному відділі ДАІ, освітлювались кілька населених пунктів — зокрема, Біла Криниця, Бабин, Горбаків, Гоща та Користь. Після того, як турецька компанія закінчила ремонт цієї ділянки траси, освітлення залишилось лише в Користі. Хоча нові стовпи освітлення стоять в усіх селах. — Через погане освітлення минулого року на цій ділянці дороги в темну пору доби суттєво збільшилась кількість дорожньо-транспортних пригод, — стверджує начальник Рівненського обласного відділу ДАІ Ярослав Ковальчук. — Лише з вересня і до кінця року на відрізку дороги від Рівного до Корця було здійснено 17 ДТП. З них шість пов’язано з наїздами на пішоходів. Загалом в перерахованих ДТП загинуло четверо осіб, троє отримали травми.Щоб зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод, ми власними силами змушені були періодично освітлювати ті чи інші населені пункти. Відправляли наряд ДПС, виставляли освітлювальні вежі, що використовуємо під час оформлення ДТП. Це дало позитивний ефект — кількість наїздів на пішоходів в темну пору доби тут зменшилась. Принаймні там, де виставляли автономне освітлення. Такі заходи вживали як тимчасові, доки тривала реконструкція дороги. А в липні керівництво обласного ДАІ звернулось в транспортну прокуратуру та повторно направило листи до фірми «Оnur» та служби автом обільних доріг з проханням увімкнути освітлення на дорозі. — З отриманих пояснень, що надійшли на наші звернення, — каже Ярослав Ковальчук, — я зрозумів єдине. Турецька фірма, яка будувала дорогу, та служба автомобільних доріг не можуть між собою визначитись, хто врешті платитиме за використану на освітлення дороги електроенергію. Якщо це питання до осені не буде вирішено, то не виключено, що минулорічна ситуація зі збільшенням кількості наїздів на пішоходів на тому відрізку дороги може повторитись. Тим часом офіс турецької фірми у Рівному уже закритий, телефони не відповідають. А в обласній службі автомобільних доріг цю ситуацію прокоментували так: — Фірма-забудовник «Onur», що робила реконструкцію цієї ділянки дороги, досі не здала нам в експлуатацію пристрої освітлення. Для цього вони мають пройти відповідне випробування. Вже є домовленість про те, що випробувальне увімкнення освітлення дороги буде проведено 16 серпня. Після чого представники «Onur» мають підготувати усі необхідні документи для передачі нам цих стовпів освітлення. Лише після цього ми візьмемо їх на свій баланс і почнемо експлуатувати. Загалом, за даними обласного відділу ДАІ, на Рівненщині надто мало доріг, які у населених пунктах в темну пору доби освітлюються. Здебільшого це районні центри. Є також кілька невеликих населених пунктів, зокрема Користь, Грушвиця, частково освітлюється Здовбиця та Клевань, а також повністю за кошти селищного бюджету освітлюється село Яринівка. Представники Державтоінспекції періодично звертаються до різних інстанцій з проханням звернути увагу на погане освітлення населених пунктів області, але майже завжди отримують одну і ту ж саму відповідь: бракує коштів. Ускладнює ситуацію і той факт, що розцінювати відсутність освітлення на дорозі як порушення працівники ДАІ можуть лише в тому випадку, якщо проектом реконструкції дороги воно передбачено. В більшості ж випадків цього немає.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також