08.05.2013 00:45 Адміністратор
9885
0
Загибель людей на дорозі між Києвом та Рівним вже давно не є сенсаційною новиною. Чергова трагедія сталася вночі 4 травня — маршрутка вкотре не довезла своїх пасажирів за призначенням неушкодженими. Цього разу причиною смертельного зіткнення стала зупинка пасажирського авто обабіч швидкісної траси за сорок кілометрів до Рівного.
Водій маршрутки "Фольксваген ЛТ-35" 48-річний Ігор, який віз пасажирів з Києва у Рівне, зупинився через якусь несправність на узбіччі траси Київ-Чоп біля села Федорівка у Гощанському районі. Поки він визначався, якого ремонту потребує мікроавтобус, семеро пасажирів, які були у салоні, вийшли на дорогу: хто — покурити, а хто — щоб трохи розім'яти ноги. За якусь мить і сталась біда — в мікроавтобус на чималій швидкості влетів ззаду легковик "ДЕУ Ланос", яким повертався зі столиці 33-річний рівнянин Віталій. Троє чоловіків, які стояли перед маршруткою, несподівано опинились під нею.
Друзі водія легковика розповіли, що він саме забрав своє авто з ремонту, тож вони іншим авто ззаду супроводжували його, на випадок якоїсь поломки. А також запевнили, що не бачили маршрутки на узбіччі: у неї, мовляв, не світились ні габаритні вогні, ні знак про аварійну зупинку. Натомість водій маршрутки стверджує протилежне — хоча знак аварійної зупинки він і не встиг виставити на дорогу, але габаритні вогні мікроавтобуса були ввімкнені та світилися. Такі подробиці ДТП повідомила "РВ" Світлана Марко з прес-служби ВДАІ області.
Усі троє пасажирів, які стояли попереду маршрутки, отримали поранення та були доставлені в Гощанську районну лікарню. Проте в медичному закладі один з них, 28-річний Сергій з села Біла Криниця Рівненського району, від отриманих травм помер. Інших двох потерпілих тим часом перевезли у Рівне. У травматологію Рівненської обласної лікарні госпіталізували 43-річного пасажира Сабіра Огли з Миколаєва — він досі там лежить з переломом гомілки. А 41-річного Михайла з міста Дрогобич Львівської області госпіталізували в нейрохірургію центральної міської лікарні Рівного. Як повідомив завідувач відділення Микола Тимощук, потерпілий потрапив у нейрохірургію з черепно-мозковою травмою. Але оскільки загрози для його життя не було, вже в суботу рідні приїхали за ним та забрали для подальшого лікування додому на Львівщину.
На місці аварії працювала слідчо-оперативна група УМВС України в Рівненській області. За фактом ДТП відкрито кримінальне провадження, всі подробиці та обставини пригоди продовжують з'ясовувати слідчі. У водіїв мікроавтобуса та легковика взяли пояснення та відпустили додому.
Коментарі
Михайло Кравчук, начальник управління Укртрансінспекції у Рівненській області:
— "Фольксваген", на якого наїхав "Ланос", належить регулярному перевізнику ПП Безкоровайному. У підприємця є всі дозволи на перевезення пасажирів. Звісно, ми боремося за те, щоб легальні перевізники не використовували переобладнані "Мерседеси" і "Фольксвагени", штрафуємо їх, проте їздити на таких маршрутках продовжують. Зрештою, у цій аварії марка не мала б жодного значення. На місці маршрутки міг стояти і великий автобус, проте "Ланос" все одно б його стукнув і могли бути жертви. Аварійний знак водій маршрутки не встиг поставити. Він тільки зупинився на обочині, як у них в'їхало авто. Ніхто навіть опам'ятатися не встиг. Щодо того, що у маршрутці виявилась несправність в дорозі, то рано чи пізно з ладу виходить будь-який транспорт.
Нічні рейси з Києва до Рівного не заборонені. У власника є відповідні дозволи.
Олександр Семенюк, начальник ВДАІ УМВСУ в Рівненській області:
— Обставини дорожньо-транспортної пригоди, яка сталася в суботу, ще з’ясовують слідчі.
Якщо ж говорити загалом, то дорога на Київ і назад дійсно є більш небезпечною, ніж інші. Парадоксально, але значною мірою тому, що міжнародна автотраса "Київ-Чоп", зокрема, на території Рівненської області, є чи не найкращою дорогою в Україні. Водії виїжджають на неї з інших, гірших доріг, інколи навіть з бездоріжжя, й починають тиснути на газ. Тобто основна причина — це перевищення швидкості. А ще хороша дорога, так би мовити, певною мірою заколисує. Водії втрачають пильність. Пропускають поза увагою ті чи інші дорожні знаки та розмітку. І нарешті ще один з факторів стосується вже безпосередньо водіїв пасажирських маршруток — у багатьох з них режим роботи такий, так часто доводиться рейси здійснювати, що вони просто не висипаються.
Довідка «РВ»
Хроніка попередніх аварій рівненських маршруток по дорозі в столицю та назад:
Липень 2012. ДТП поблизу села Бронники Новоград-Волинського району Житомирщини — одна пасажирка загинула, ще восьмеро та водій потрапили в лікарню.
Серпень 2010. ДТП на Житомирщині — госпіталізовані водій та 16 пасажирів.
Грудень 2009. ДТП міста Коростишів на Житомирщині — були госпіталізовані водій та п'ятеро пасажирів, двоє з яких від отриманих травм невдовзі померли;
ДТП між селами Бабин та Антопіль Гощанського району — два пасажири загинули на місці, один помер в приймальному відділенні обласної лікарні, ще четверо були госпіталізовані в центральну міську лікарню Рівного.
Листопад 2009. ДТП у Макарівському районі на Київщині — водій та 8 пасажирів з травмами різного ступеня тяжкості потрапили до лікарні.
Липень 2009. ДТП поблизу села Березівка на Житомирщині — водій маршрутки та 9 пасажирів, усі мешканці Рівненщини, з серйозними травмами були госпіталізовані в лікарні Житомира.
Травень 2008. ДТП біля села Вереси на Житомирщині — загинули всі, хто був у маршрутці — водій та 10 пасажирів.
tag:аварія маршрутки