З понад чотирьох тисяч звернень від мешканців області, які отримала за останні п’ять місяців Регіональна приймальня Президента, лише близько двох відсотків були перенаправлені безпосередньо першому помічнику Президента чи керівнику президентського офісу. Стосувалися вони найбільш резонансних подій, як-от конфлікту між громадами окремих релігійних конфесій в Острозі та перекриття залізниці міжнародного значення в Клевані. Про це повідомив керівник приймальні Михайло Бузинарський. За його словами, всі інші скарги хоча і відомі у Києві завдяки режиму он-лайн, але вирішуються на місцевому рівні.
З понад чотирьох тисяч звернень від мешканців області, які отримала за останні п’ять місяців Регіональна приймальня Президента, лише близько двох відсотків були перенаправлені безпосередньо першому помічнику Президента чи керівнику президентського офісу. Стосувалися вони найбільш резонансних подій, як-от конфлікту між громадами окремих релігійних конфесій в Острозі та перекриття залізниці міжнародного значення в Клевані. Про це повідомив керівник приймальні Михайло Бузинарський. За його словами, всі інші скарги хоча і відомі у Києві завдяки режиму он-лайн, але вирішуються на місцевому рівні. — Точніше, лише 60% скарг вирішуються позитивно, — запевняє Михайло Бузинарський. — Тим часом, найскладнішими і майже невирішуваними на сьогодні є звернення з проханням надати житло чи земельну ділянку в зручному районі. На одне у влади не вистачає грошей, у другому випадку — всім бажаючим землю в одному місці не виділити. Михайло Бузинарський також повідомив, що найбільше критики від населення дісталося виконавчій владі області, тобто обласній та районним держадміністраціям, їхнім управлінням та відділам. При цьому особисто на голову облдержадміністрації у Регіональну приймальню Президента перша і допоки єдина скарга надійшла лише у цей понеділок. Стосується вона відсутності на робочому місці Василя Червонія у день прийому громадян.