Після того, як запрацює лінія електропередач «Рівненська АЕС — підстанція «Київська», будівництво якої має розпочатись у листопаді цього року, наша атомка зможе працювати на повну потужність, без постійних обмежень, які тривають уже кілька років.
— Чим більше станція вироблятиме електроенергії, тим більше зможе надавати пільг і своїм працівникам, і мешканцям довколишніх населених пунктів, — говорить генеральний директор Рівненської АЕС Михайло Колісниченко. — Кошти на будівництво цієї лінії мали виділити ще у 2007 році. За цей час змінилися і технічні завдання, й ціни, і обладнання тепер потрібне інше. Тобто якщо на роботи планувалося витратити 70 мільйонів гривень, то потім сума зросла до 110 мільйонів, пізніше — до 210 мільйонів. Кабмін ще має провести експертизу вартості, тоді буде затверджена остаточна сума. Загалом вартість прокладання одного кілометра лінії обходиться в один мільйон гривень. Щодо можливості продажу надлишкової електроенергії в інші країни, то для цього насамперед також потрібно збудувати лінію електропередач. Свого часу від Хмельницької АЕС її почали тягнути до Польщі, але потім, не завершивши, будівництво законсервували й виставили охорону. Утім, тамтешні «умільці» змогли розібрати її на брухт навіть під напругою й охороною. Від Рівненської атомної станції, на думку Михайла Колісниченка, можна провести лінію електропередач в іншому напрямку — на північ. — Було б добре збудувати власну лінію, скажімо, у Білорусь, і подавати туди електроенергію, — розмірковує п. Колісниченко. — Але така можливість існує хіба теоретично. Принаймні, це питання планувалося обговорити торік під час зустрічі українського й білоруського президентів у нас, на Рівненщині. Однак ця зустріч не відбулася, а справа далі не пішла. Для станції північна лінія була б зручним способом подачі виробленої електроенергії у разі аварійних вимкнень на іншій, східній лінії. Зрештою, станція напряму електроенергію не продає, це прерогатива Національної компанії «Укренерго».