Попит на броньовані автомобілі став рекордним

1630 0

Ми у соцмережах:

Попит на броньовані автомобілі став рекордним

Серед принад цих автомобілів — дно, здатне витримати вибух гранати, герметична кабіна, обладнана балонами зі скрапленим повітрям, пристрої для створення димової завіси і розпилення сльозоточивих речовин, нековзаючі колеса, паливні баки, що стримують витік пального у разі пошкодження, і дистанційне запалювання, що дає можливість заводити машину з безпечної відстані.

Війна, тероризм і політична боротьба дали виробникам куленепробивних автомобілів можливість збільшити продаж до рекордних показників. Все більше відомих людей розглядають себе як потенційну ціль збройного нападу. Торік провідні автомобільні концерни — Volkswagen, DaimlerChrysler, BMW і Ford Motor, продали 22 тис. броньованих машин. Це більше, ніж будь-коли, і на 20% перевищує результати 2001 року. Розміри «куленепробивної» ніші світового автомобільного ринку, який оцінювався в 2001 році приблизно в $840 млн., досягли роком пізніше $4,4 млрд. Відповідаючи на зростання попиту, що спостерігається в останні два роки, виробники запропонували або готуються запропонувати споживачу броньовані версії багатьох традиційних моделей. У репертуарі Volkswagen це Bentley, Phaeton і Audi A8. Асортимент концерну DaimlerChrysler поповнюється новими куленепробивними Mercedes-Benz S-Class і Maybach. Новинки BMW — Rolls-Royce Phantom, а також BMW 3 і 7 серій. Ford має намір задовольнити стурбованих своєю безпекою автомобілістів модифікаціями Jaguar, Land Rover і Lincoln. General Motors — моделлю Cadillac DeVille. У них міцніша броня і безліч пристроїв, які дозволяють відбити будь-яку агресію від випадкових пістолетних пострілів до спланованого нападу з використанням гвинтівки, гранати або отруйного газу. Серед принад цих автомобілів — дно, здатне витримати вибух гранати, герметична кабіна, обладнана балонами зі скрапленим повітрям, пристрої для створення димової завіси і розпилення сльозоточивих речовин, нековзаючі колеса, паливні баки, що стримують витік пального у разі пошкодження, і дистанційне запалювання, що дає можливість заводити машину з безпечної відстані. Близько половини світового ринку таких автомобілів становить Латинська Америка, яка є, поряд з Ближнім Сходом і Азією, сегментом ринку, що швидко збільшується. 17% припадає на Західну і 13% — на Східну Європу. 7% продажу забезпечує Ближній Схід, 3% — Африка, по 2% — Азія і США.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також