На півтора місяця можуть незабаром закрити проїзд дорогою Київ-Ковель у зв’язку з її ремонтом. Тоді мешканці, а особливо підприємства, що знаходяться в північних районах Рівненщини, матимуть проблеми з доїздом до столиці. Доведеться об’їжджати, а це зайві 200 кілометрів.
Дуже переймається цим Григорій Мініч, депутат облради і керівник Рокитнівського склозаводу, стверджуючи про можливі мільйонні збитки підприємства, яке він очолює. Депутати облради поспівчували колезі і направили звернення прем’єр-міністру, щоб прискорити ремонт цієї дороги, а триває він вже кілька років. Облрада також просить дорожників відмовитися від укладання бетонного покриття на 10-кілометровому відрізку дороги, що починається з кордону Житомирської області, натомість покласти асфальт. Чому? Пояснює Юрій Проник, в.о. начальника Служби автомобільних доріг в області: — Якщо при укладанні асфальту дорогу можна ремонтувати «по черзі», тобто спочатку один відрізок смуги, потім інший, і увесь цей час транспорт може рухатися, то при укладанні бетонного покриття дорогу потрібно повністю перекривати, тому що цього вимагає технологія. Питання щодо функціонування цієї дороги та можливого об’їзного шляху в Укравтодорі остаточно ще не вирішили. Там поки радяться, яким чином можна забезпечити рух вантажівок на період ремонту. Наскільки мені відомо, ремонтні роботи триватимуть близько півтора місяця — саме на стільки планують повністю перекрити рух. Асфальт там класти не погодяться. А вантажівки з Рокитнівського склозаводу в цей час можуть їхати на Київ через Рівне. Не думаю, що там будуть аж такі великі втрати, як про це говорять.