На сполох забив рівенський пенсіонер Віталій В., який все життя пропрацював у галузі енергетики. Він зауважив, що мало не над ринком, що на вулиці Здолбунівській, пролягає повітряна дволанцюгова лінія електропередач напругою 10 кіловольт. Призначена вона для живлення пристроїв автоблокування та інших потреб залізниці.
На сполох забив рівенський пенсіонер Віталій В., який все життя пропрацював у галузі енергетики. Він зауважив, що мало не над ринком, що на вулиці Здолбунівській, пролягає повітряна дволанцюгова лінія електропередач напругою 10 кіловольт. Призначена вона для живлення пристроїв автоблокування та інших потреб залізниці. — А згідно з нормативними документами, передусім за «Правилами охорони електромереж,» — говорить пан Віталій, — вздовж всіх повітряних ліній електропередач установлюються охоронні зони. Для ліній з напругою 10 кВ ширина такої зони становить 10 метрів. Тобто на відстані десяти метрів від крайніх дротів лінії заборонено будь-що будувати, влаштовувати звалища, розташовувати різні сховища чи склади і т. д. Натомість на вулиці Здолбунівській ми можемо спостерігати порушення таких вимог. Безпосередньо під лініями електропередач розташовано 93 металевих контейнери, що належать підприємцям, які торгують на ринку. Достатньо, щоб один з дротів обірвався і впав на контейнери в розпал базарного дня, і катастрофи не уникнути. Під смертельною напругою опиняться сотні, а то й тисячі людей. Чи варто говорити, що, окрім людських жертв, будуть і матеріальні, адже станеться замикання і все, що є в тих контейнерах, вигорить. Невже посадовці залізниці, у віданні яких перебуває ця лінія електропередач, не знають про загрозу і не розуміють, до яких наслідків вона може призвести? Як з’ясувалося, залізничники про це знають, однак вплинути на ситуацію вони неспроможні. Михайло Сміян, головний інженер Рівенської дистації електропостачання Львівської залізниці: — Лінія електропередач, про яку йдеться, справді наша, але земля, над якою вона пролягає, а також розташовані на ній контейнери, не наші. А тому ми можемо лише апелювати до власника ринку Ярослава Дикого, а також до міської влади, щоб перенесли ті контейнери. Що ми й робимо — і звертаємося з численними проханнями, і скаржимося в різні інстанції, але все марно. Немає в нас механізму впливу, щоб виправити порушення, це під силу хіба що Держенергонагляду, Держнаглядохоронпраці. Тим часом, начальник інспекції Держнаглядохоронпраці Іван Онищук переконаний, що ніхто інший, як керівники залізниці повинні запобігти можливій біді. — Це технологічна лінія залізниці, й саме вона відповідає за безпеку її експлуатації, — говорить Іван Онищук. — Тому саме її керівники повинні надіслати свої приписи тому, хто порушив чинні правила і встановив під лінією контейнери. А не відреагував порушник на припис — звертатися у прокуратуру.