Рух Соборною: вільний чи обмежений?

2641 0

Ми у соцмережах:

Рух Соборною: вільний чи обмежений?

До кінця червня рух на вулиці Соборній у Рівному ще буде без обмежень для приватного транспорту. Як і було обіцяно міським головою — на три місяці вчергове забрали тут заборонні дорожні знаки. Який рух буде надалі? Вирішуватимуть, традиційно беручи до уваги результати соцопитування, яке замовив п. Хомко студентам.

Знак Соборна Майдан новий проїзд заборонено 02 Тим часом до обговорення цієї ситуації у соцмережах долучились громадські активісти. Зокрема, Андрій Шевчук, 25-річний громадський активіст та один із членів робочої групи щодо створення велоінфраструктури Рівного, з колегами порахував, що центральною частиною Соборної проїжджає 13-18,5 тисячі людей щогодини. Причому 85% із них користуються громадським транспортом. Андрий_Шевчук_активист_велосипедни_дорижки_Соборна

Андрій Шевчук
Андрій Шевчук впевнений, що перш ніж проводити опитування (а результати його мають вже бути до кінця тижня), потрібно було пояснити мешканцям деякі нюанси: — Я за те, щоб рух Соборною був швидким та комфортним для якомога більшої кількості людей. 85% тих, хто їде у центр, використовує громадський транспорт. Приватні авто за годину перевозять 1600-2500 людей, а маршрутки та тролейбуси — 12-16 тисяч. Оскільки зараз необмежений рух Соборною, тисячі людей стоять у заторах. Тому, як на мене, краще обмежити рух легковиків Соборною, а більше розвивати громадський транспорт. Ті ж тролейбуси, бо вони і дешеві за собівартістю перевезення, і не потребують коштів, яких зараз немає на розвиток інфраструктури та парковок. Проте обмежувати рух приватного транспорту потрібно погодинно, а не на цілий день. Бо буде, як і раніше: для когось проїхатися авто Соборною все одно не буде проблемою. Як на мене, потрібно обмежити рух легкових автомобілів центральною частиною вулиці у години пік: з 8-ї до 10-ї та з 16-ї до 19-ї. Але обмеження має бути для всіх водіїв легковиків, щоб у всіх були рівні права. Чому обмежувати автомобілям рух Соборною? Усі охочі проїхати авто не зможуть, тому що для нормального проїзду максимальної кількості людей автомобілями потрібна в 10 разів більша площа доріг, ніж для громадського транспорту. А для цього у міста немає ні коштів, ні вільного простору. Кажуть, якщо обмежити Соборну, затори будуть на вулицях Бандери, Міцкевича. А вони і так будуть, оскільки кількість транспорту не зменшується, а тільки збільшуватиметься. Так, потрібно маршрутки замінити на комфортні автобуси. Але щоб заторів було менше, люди, які їдуть легковими авто, мають пересісти на ці автобуси. Пропонують як один із варіантів, щоб розвантажити Соборну, зменшити кількість маршрутів через центр. Невеликий ефект буде, але хтось має якісь плани, розрахунки, уявлення, якого формату має бути це рішення? Значній кількості жителів потрібно саме в центр, бо місто моноцентричне. А маршрутки стоятимуть у два ряди і порушуватимуть правила дорожнього руху та розклад, доки заробіток залежатиме від кількості перевезених пасажирів. Ніхто ж не хоче міняти основне — принципи роботи громадського транспорту. Бо ж для цього потрібно багато змінити. Щодо аргументів, що рух Соборною поганий, бо паркуються там, де не можна. Так, це проблема. Але потрібно її вирішувати не лише побудовою паркінгів, у місті потрібно ефективно використовувати нинішні можливості. Наприклад, на вул. 16 Липня є безкоштовна парковка, проте всі ставлять авто де хочуть — на тротуарі, на газонах, бо так їм зручніше. Якщо не привчити паркуватися лише у дозволених місцях, проблема ніколи не вирішиться. Місто не має грошей, щоб побудувати надземні паркінги, наприклад. Це може зробити інвестор. Одне паркувальне місце йому обійдеться у 5 тисяч доларів, і, звісно, він захоче повернути кошти. А як він це зробить, якщо всі паркуватимуться будь-де, тільки не на паркінгу?
Алла САДОВНИК.
tag:Обмеження руху Соборна


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також