Наповнення стоячими пасажирами маршруток завжди вважалось порушенням Правил дорожнього руху. Та державтоінспектори досі поблажливо ставились до намагання водіїв мати таким чином додаткові прибутки, а пасажирів — хоча й у незручній позі, та вчасно і швидко дістатись на роботу чи додому. Тепер, окрім Правил дорожнього руху, діє й відповідний закон, який передбачає, що кожен пасажир маршрутки неодмінно повинен мати окреме місце для сидіння. Та, схоже, проблема стоячих пасажирів все одно не буде вирішена. В усякому разі найближчим часом. Бо рівенські чиновники від автотранспорту поки що не знають, як її вирішувати.
Управління тільки почало розробляти механізми роботи автотранспорту в нових умовах, хоча роз’яснень до закону ще й не отримувало. Виконувач обов’язків начальника обласного управління з координації та контролю роботи автотранспорту Микола Степанець зауважив: — Є такі маршрути, на яких пік спостерігається лише вранці і ввечері, а вдень автомобілі їздять практично порожніми. Тому зараз ми вивчаємо потік пасажирів на цих маршрутах і розглядаємо можливість вивільнені автомобілі залучати до перевезення пасажирів на інших напрямках. Погоджується з думкою пана Степанця і директор ДП «Ференс і К-Рівне» Леонід Куляша. Він вважає, що можна було б відмовитися від перевезення стоячих пасажирів, за винятком трьох годин на добу, коли найбільший наплив пасажирів — з 8-ї до10-ї та з 16.30 до 18.30. При цьому не виключено, якщо перевізників змусять дотримуватися закону, то вартість одного квитка може вирости до однієї гривні. Пан Куляша також зауважив, що кожен автобус марки «Рено», якими фірма перевозить пасажирів, сертифікований з правом перевозити 10 стоячих пасажирів, і тому він поки що не знає, чи поширюється заборона перевозити стоячих пасажирів і на фірму «Ференс і К-Рівне». А от директор комунального підприємства «Рівнетранспорт» Микола Голубош вважає, що проблему перевезення стоячих пасажирів можна було б вирішити з допомогою багатомісних автобусів, та їх не вистачає: З існуючою кількістю автобусів транспортники Рівного не зможуть працювати без порушень. З маленькими маршрутками, які заполонили місто, треба якось боротися, і вирішувати це потрібно на державному рівні. Тим часом, незважаючи на існуючі проблеми і деякі неясності в трактуванні закону, Державтоінспекція мусить контролювати його дотримання. Віктор Довгополюк, начальник ВДАІ Рівенського МВ УМВСУ: — Ще до підписання закону Правилами дорожнього руху дозволялось перевозити пасажирів лише у транспортному засобі, обладнаному місцями для сидіння в кількості, що передбачена технічною характеристикою. В Одесі, приміром, я спостерігав за проїздом у маршрутних таксі. Він там коштує дорожче, ніж у Рівному, та проблеми «стоячих пасажирів» не існує. Одесит, який себе поважає, не сяде у переповнену маршрутку, а дочекається наступної, в якій є вільні місця. Так повинно бути і в нас. Ми перевіряли і далі перевірятимемо перевізників пасажирів, і про допущені ними порушення повідомляємо тендерну комісію.