«Таксі-2» по-рівенськи

1235 0

Не відбулася запланована зустріч міського голови Віктора Чайки із таксистами. Минулого тижня рівенські водії автомобілів із «шашечками» хотіли влаштувати масовий проїзд центральною вулицею міста, щоб привернути до себе увагу. Вимагали вони одного — зниження існуючої ставки єдиного податку для таксистів з 90 гривень до 50. «Автопробігу» не вийшло, бо таксисти повірили міському голові, який запевнив їх, що проведе з ними зустріч.

— У п’ятницю до мене зателефонували з управління транспорту і запевнили, що питання вирішиться позитивно, потреби у зустрічі немає, — розповів «РВ» голова профспілки таксистів міста Рівне Олег Поліщук. — Я думав, що ми нарешті порозумілися з міською владою. Але, судячи із висловлювань Віктора Чайки у пресі, я відтепер ставлю це під великий сумнів. Пан Олег заявив, що рівенські таксисти «готові йти до кінця у досягненні своєї мети», та все ж хочуть знайти спільну мову з керівництвом міста. Якщо не знайдуть, то блокбастер «Рівенське таксі-2», запевнив Поліщук, матиме своє продовження із залученням львівських та київських таксистів.

У редакцію газети «Рівне Вечірнє»
З обуренням і гнівом прочитали в статті Володимира Крушельницького «Скільки заробляють таксисти?» про упереджене ставлення міського голови Віктора Чайки до рівенських таксистів. Особливо вражає те, що сказав про це пан Чайка не в приватній бесіді, а в сесійній залі. Шановний голова гордо величає себе автомобілістом. Це як той моряк, який любить море з берега, а корабель на малюнку. Хотілось би побачити його хоч однієї зимової доби за кермом таксі й після того почути особисті враження пана В.Чайки. І добре, якщо ця доба пройде без можливих ускладнень. Рахувати гроші в чужій кишені завжди легше, ніж у власній. А ви бачили багатого таксиста? Придивіться, хто йде працювати на цю каторжну роботу. Це переважно пенсіонери, безробітні, молодь — люди, яким потрібно на щось існувати та годувати сім’ї. Якби сьогодні почали відкриватися колись процвітаючі, а нині вщент знищені підприємства міста — кількість таксистів зменшилась би на 50-60%. А чи замислювався пан-товариш В.Чайка над тим, яка фактично сума залишається в кишені таксиста з тих міфічних 100 гривень за добу? Загальновідомо, що не один власник палацу в приміських царських селах і жоден легальний чи нелегальний мільйонер таксистом не працював і працювати не буде. Що ж до обов’язкових відрахувань, то в таксиста вони сягають десяти основних найменувань: 1. Єдиний податок, або фіксований податок + Пенсійний фонд. 2. Обов’язкове страхування. 3. Щорічний техогляд + транспортний податок (хоча нашим автошляхам ще далеко навіть до задовільного стану). 4. За користування радіоефіром (при наявності радіостанції). 5. Щотижнева оплата в службу радіотаксі (тим, хто в ній працює). 6. Стоянка або гараж. 7. Пальне та мастила. 8. Гума, запчастини, ремонт. 9. Ліцензії й тендер.10. Штраф у ДАІ. За підрахунками, вищевказані видатки становлять 25-35 гривень за добу, не враховуючи дрібний ремонт. А ще приватний таксист сам собі має заробити на лікарняний і медикаменти в разі хвороби чи ДТП. Крім того, ціни на пальне, запчастини, податки, комунальні платежі й на харчі невпинно зростають, тож коли за 12-14 годин роботи вдається заробити 50 гривень — це можна вважати добрим заробітком. Виняток становлять деякі святкові дні. А загалом середня зарплата таксиста становить 250-300 гривень за місяць, що менше прожиткового мінімуму. Хочемо додати, що працюючи за різної погоди вдень чи вночі, ми не впевнені, що повернемося до сім’ї живими та неушкодженими й чи не притягнуть нашу машину додому на буксирі. Нині заробити на нову машину чи взяти кредит нам, таксистам, нереально. В одному цілком підтримуємо міського голову і пропонуємо спільно боротися з так званими нелегалами, які становлять 2/3 від всіх зареєстрованих таксистів, не виконують вимог і положень щодо машин таксі, не сплачують податки до міського бюджету і, крім того, дискредитують законослухняних таксистів, а також заважають працювати тим, хто має на це законне право. Ми хочемо, щоб наші проблеми міська влада розглядала не однобоко, а змістовно та різнобічно.
Профспілка таксистів міста Рівне.

Коментарі

Залиште вiдповiдь

Читайте також