Очистити славну українську землю від стаціонарних постів ДАІ вирішив міністр внутрішніх справ Юрій Луценко. «Цих клятих пунктів машинного доїння», розташованих, розповідають, на місці давніх, ще з часів монголо-татарського іга, пунктах збору данини. Продадуть пости з аукціону, і підприємці зможуть облаштувати в них придорожні кафе-ресторани чи мотелі. «Тим більше, — аргументує Юрій Луценко, — зробити це буде неважко. Наприклад, корецький пост вже фактично повністю готовий до такого перетворення».
Чому з-поміж рівенських постів саме на місці стаціонарного поста дорожньо-патрульної служби під Корцем, а не у Сарнах чи невеличких адмінприміщеннях підрозділів ДАІ у Дубно і селі Опарипси Радивилівського району, найлегше зробити ресторан, пан міністр, який частіше їздить київською трасою, не деталізував. А тому зараз, навіть відвідавши пост, про це можна хіба що здогадуватися. Корецький пост і дійсно може бути ласим шматком для потенційного власника придорожньої забігайлівки чи борделю. Зручне ж бо місце на пожвавленому автошляху загальнодержавного значення, прекрасно впорядкована територія, обсаджений туями капітальний двоповерховий будиночок, кабінети, опоряджені за новітніми будівельними технологіями. Звісно, все це можна вигідно продати за чималу суму. Ще одним аргументом на користь безапеляційних заяв Юрія Луценка можна вважати й своєрідну приватну інфраструктуру , яка утворилася позаду стаціонарного поста «даішників» — кафе, шиномонтаж і станція техобслуговування з невеличким магазином автозапчастин і мастил. Тож припустимо, що їх власник «спить і бачить», як розширити свій бізнес за рахунок поста працівників дорожньо-патрульної служби. Втім, як з’ясувалося надалі, здогадуватися, що мав на увазі Юрій Луценко — справа невдячна. Оскільки все те, що видається логічним на перший погляд, при ближчому розгляді виглядає не зовсім так. Заборонивши брати «трофеї» та залишивши тилове забезпечення «даішників» на колишньому рівні, міністр може дискредитувати свою ідею реформування ДАІ в державну патрульну службу як з боку нижчих чинів міліції, так і з боку водіїв.
Коментарі Працівники ДПС ДАІ (погодилися на коментар за умови збереження їх інкогніто): — Окремі з-поміж нас починали службу, коли створювався корецький пост. Це було у 1994 році, на місці нинішнього комплексу тоді стояла одна занедбана дерев’яна будка, а на дорогах панував цілковитий кримінальний розгул. Чи не щодня людей грабували, а то й вбивали, викрадали авто, мало хто зважав на правила дорожнього руху. Цьому треба було покласти край, і досить правильним стало рішення міліцейського керівництва про створення стаціонарного поста ДАІ, такого собі форпосту законності й безпеки на автотрасі. Не перелічити, скількох злочинців тут затримано, зброї, наркотиків, угнаних авто, водіїв, які втекли з місця скоєння ДТП, викраденої деревини та усіляких вантажів без документів. А ще нелегалів можна згадати — лише упродовж останніх кількох років їх близько 20 груп затримано. Також досить часто під час служби на стаціонарному посту працівникам ДПС ДАІ доводиться допомагати водіям і пасажирам, потерпілим внаслідок ДТП, надавати їм меддопомогу та засоби зв’язку. Це якщо говорити коротко про роботу самого поста. Але ж і навколо нього існує така собі зона захищеності — щодоби водії до кількох десятків авто паркуються обабіч на ночівлю. Таким чином, необхідність діяльності стаціонарного поста очевидна, сподіваємось, це зрозуміє і наше найвище керівництво. І щодо звинувачень у тому, що «даішники» беруть хабарі... Ну чому боротися з корупцією і хабарництвом завжди починають з сержантів? Та якщо хтось там і взяв декілька гривень, то насамперед варто розібратися, чому? Адже дай нормальну зарплатню, а не 300 гривень, забезпеч всім необхідним спорядженням, транспортом і бензином, позбав необхідності «вишукувати можливості» не для себе особисто, а для тієї ж служби, то й ніхто не побиратиметься із жезлом на дорогах. Анатолій Радовенюк, власник кафе, СТО і шиномонтажу біля корецького поста: — Чув про наміри Луценка ліквідувати пост, але і як пересічний громадянин, і як підприємець вважаю їх необдуманими і недоцільними. Тому, якщо виставлять приміщення поста на аукціон, навіть не намагатимуся його придбати — грошей і так не вистачає, та й…Працюють хлопці у погонах на посту — і нам спокійніше, адже клієнти на автошляху бувають усілякі. До того ж, і водії авто зупиняються тут охочіше, можуть спокійно поспати, перекусити чи навіть відремонтувати авто, не остерігаючись за своє життя чи за вантаж. Ярослав, водій-далекобійник: — Їхав КамАЗом з міста Борислав на Львівщині у Білу Церкву, але не доїжджаючи до корецького поста обламався. І попросив відбуксирувати мене саме сюди, бо тут, поки ремонтуєш вантажівку, не доводиться переживати за вантаж. До речі, під час далеких поїздок завжди намагаюся зупинятися на ночліг біля стаціонарних постів ДАІ. Адже є гарантія цілковитої безпеки, до того ж безплатна. Можна, звісно, було б зупинятися на нічліг у спеціалізованих паркінгах, але там дорого, не завжди місця є, та й фактично гарантії безпеки — жодної. Чув про випадки, що саме на тих стоянках далекобійників «виставляли», а їхні авто розкурочували. Тому переконаний — пости ДАІ мають бути. Зрештою, як подумати, то і для чого їх ліквідовувати? Щоб не брали хабарів, так це просто смішно. Якщо захочуть, то братимуть ще більше, не на посту, так курсуючи туди-назад по трасі.