Вулиця Котляревського стала «приватною»

4333 0

Ми у соцмережах:

Вулиця Котляревського стала «приватною»

Упродовж останніх років частина вулиці Котляревського, де півтора десятка заможних рівнян зводили приватні будинки, була вщент зруйнована будівельною технікою. Оселившись у новобудовах, новосели почали відчувати незручності від розбитої дороги і не дочекавшись, поки це зробить влада, відремонтували двісті метрів вулиці за власний кошт. Після чого одразу ж загородили проїзд шлагбаумом.

Людей можна зрозуміти. Витратившись на благоустрій, вони хочуть, щоб вулиця якомога довше була у нормальному стані. Інша річ, що перед тим вони ж самі перетворили ті двісті метрів на танкодром і тепер, по суті, відшкодували місту ними ж завдані збитки. Якщо так піде далі, то кожен, хто заасфальтує за свій рахунок кілька квадратних метрів вулиці чи парку, біля яких живе, буде їх огороджувати шлагбаумом. Що цікаво — міську владу зовсім не збентежило захоплення кількома десятками громадян міської вулиці, яка належить усім і проїзд по якій може бути перекритий лише за розпорядженням влади. Навпаки — влада в особі міського голови Володимира Хомка готова оперативно узаконити самозахоплення частини вулиці Котляревського групою місцевих скоробагатьків. Видається, що цей випадок вимагає відкритого обговорення і справедливого рішення. Слід покласти край самоуправству окремих рівнян, які чомусь вважають себе кращими за інших лише тому, що встигли задурно отримати землю у зеленій зоні і заховати там за триметровими парканами власні будинки. У Рівному має існувати чіткий, прозорий і зрозумілий порядок встановлення повної або часткової заборони на проїзд транспорту тією чи іншою вулицею. Для початку хотілося б дізнатись, на підставі якого закону обласне управління внутрішніх справ загородило металевим парканом виїзд на вулицю Пушкіна з вулиці Хвильового, захопивши таким чином частину міської території? По-справжньому демократична влада має не узаконювати самозахоплення міських територій організаціями, установами, підприємствами або окремими громадянами, а налагодити такий контроль за рухом транспорту, який робив би шлагбауми винятковим засобом контролю проїзду тією чи іншою вулицею.

Коментарі Володимир Хомко, міський голова Рівного: — Той шлагбаум мешканці вулиці встановили самі. Ми ж ніяких заперечень не маємо, оскільки на ту вулицю є заїзд з боку вул.Чорновола. Шлагбаум просто обмежив рух транзитного транспорту. Для тих, кому потрібно, в тому числі і відповідних служб, проблем потрапити на ту вулицю не буде. Там є табличка, де вказано у кого знаходиться ключ. Наскільки мені відомо, всі служби екстреного виклику про це вже повідомлені. Загалом в Рівному вже встановлено чотири шлагбауми — на Басівкутському озері, на вул. Гоголя, біля ресторану «Спорт» та при в’їзді на пагорб Слави. Два останніх вже хтось навіть встиг зрізати.Тому замість них ми поставимо бетонні блоки. У цих місцях за рішенням комісії рух транзитного транспорту має бути обмежений. Це робиться винятково для зручності самих людей. Віталій Дещинський, начальник міського відділу ДАІ: — Це питання погоджене з обласним керівництвом. Зрештою, і міська влада не проти. Іван Гема, начальник міського управління ЖКГ: — Мешканці вулиці провели благоустрій території, встановили шлагбаум та дорожні знаки за власний кошт і з дотриманням усіх правил. На це вони мають усі необхідні дозволи. Тому вже готується відповідне розпорядження міського голови. В’ячеслав Пугайко, мешканець вул. Котляревського: — Знаю, що встановлення того шлагбаума ініціювали сусіди. Я до цього жодного відношення не маю. Звичайно, шлагбаум створює певні незручності. Приміром, щодня вожу сина до школи, тож через шлагбаум доводиться об’їжджати з іншого боку. Втім, є і позитивні моменти. На нашій вулиці перестали гасати автомобілі. Тепер менше переживаємо за своїх дітей, які там гуляють.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також