Останнім часом на ринок техніки для мобільного зв’язку вийшло безліч дилерів, які постачають у торговельні мережі неякісний товар. Мова йде як про електронну та побутову техніку в цілому, так і про мобільні телефони зокрема.
Що, як не телефон, є топом продажів будь-якого магазину відповідного профілю. Добре, якщо ми маємо справу з порядним великим магазином, який дбає про свою репутацію. А що робити тим, хто стикнувся з неякісним товаром, придбаним у непорядного продавця? З допомогою юриста Вашешнікова Миколи Олександровича ми спробували розібратися в цьому питанні.
Згідно із Законом України «Про захист прав споживача» протягом 14 днів можна повернути будь-який товар, який не включений у список товарів, що не підлягають поверненню та обміну.
Природно, якщо ви купили телефон, а потім вирішили його повернути, так і не скориставшись, то у вас без проблем і за наявності чека повинні беззастережно його прийняти і повернути кошти.
Але що робити в ситуації, якщо в цей період ви вже скористалися телефоном і виявили, що він не належної якості? Теоретично процедура досить проста. Згідно із Законом України «Про захист прав споживача» продавець повинен зробити експертизу неякісного товару в обумовлені терміни і надати покупцеві товар належної якості. Якщо клієнт відмовляється визнати заміну ідентичною або не визнає усунення несправності, він може зажадати розірвати угоду й отримати свої гроші назад.
На практиці це дуже складний процес. Як правило, продавці будь-якими методами намагаються не повертати гроші. І клієнт змушений аж до декількох місяців чекати свій смартфон із сервісного центру. Юрист Вашешніков Микола Олександрович рекомендує не вступати з такими недобросовісними продавцями в словесні суперечки. Краще звернутися до фахівця і всі дії виконувати в письмовому вигляді. З досвідченим юристом дирекція магазину буде зговірливішою, ніж із простим покупцем. Так, ви витратите зайві кошти. Але матимете відчуття задоволення і впевненості у своїй правоті. І наступного разу будете купувати товар тільки в надійних місцях.