Кошти, що витрачаються з бюджету на забезпечення діяльності народних обранців, завжди були улюбленою темою для обговорення. Та коли у Верховній Раді рахунок «депутатських» витрат і перевитрат йде на мільйони, то у міськраді Рівного масштаби набагато менші. Але і ті, зовсім невеликі гроші, які перевитратили міські депутати Рівного, з неба не падають. Тому повідомити про це — наш обов’язок.
На останній сесії міськради Рівного витрати на використання депутатами автотранспорту були збільшені на 3 тисячі гривень, а на відрядження — на 6 тисяч гривень. На виготовлення посвідчень помічника депутата видатки зросли на тисячу гривень. На 8 тисяч гривень було збільшено витрати, пов’язані з використанням та обслуговуванням техніки, на 500 гривень — на придбання вітальних листівок, конвертів, адресних папок для вітання депутатів. Оскільки загалом сума коштів, передбачених на депутатську діяльність, не збільшилася, було скорочено деякі видатки. Зокрема, на облаштування та художнє оформлення сесійної зали, придбання стільців, підносів, склянок, покриття на підлогу (на тисячу гривень), на придбання допоміжних засобів для матеріально-технічного забезпечення сесій міськради (на 5 тисяч гривень), на забезпечення інформаційними періодичними виданнями та законодавчими документами (на 4,5 тисячі гривень), на витрати на непередбачені видатки (на 7 тисяч гривень) та на відшкодування середньої зарплати депутатам за дні перебування на сесіях (на тисячу гривень). Коментує секретар міськради Андрій Грещук: — Витрати на відрядження та використання депутатами автотранспорту було збільшено, бо ми плануємо організувати виїзд депутатів міськради в одне з міст Західної України для ознайомлення з досвідом роботи його міської влади. Щодо витрат на придбання вітальних листівок, конвертів, адресних папок для вітання депутатів, то вони зросли через те, що збільшилася кількість сесій міськради, відповідно, потрібно купувати більше конвертів, щоб запрошувати депутатів на сесії. На виготовлення посвідчень помічника депутата теж більше виділили коштів, бо депутати частіше звільняли та призначали нових людей на ці посади. Адже кожен має право на п’ять помічників. Витрати, пов’язані з використанням та обслуговуванням техніки, зросли, бо техніка ламається і потрібно багато витратних матеріалів для підготовки проектів рішень на сесію, в тому числі й для журналістів. Щодо зменшення видатків по деяких пунктах. Так, приміром, ми зменшили суми на забезпечення періодичними виданнями та законодавчими документами. Адже спочатку запланували більше коштів на це, щоб забезпечити наших юристів науковими коментарями до законодавства. Однак спрогнозувати на рік, скільки їх буде видано, неможливо. Тож виявилося, що витратили грошей менше. Що стосується відшкодування середньої зарплати депутатам за дні перебування на сесіях, то за таким відшкодуванням звертається лише один депутат, хоч мають на це право усі 54. Відповідно, й коштів на це йде менше.