Часто люди, вибираючи в магазині продукти, не можуть пройти мимо дуже дешевих харчів, хоч саме цей факт їх би мав, навпаки, насторожити. Бо, як стверджують фахівці, дешеві харчі не можуть бути якісними. У цьому пересвідчилась і рівнянка Раїса Дяченко, яка купила у гіпермаркеті "Фоззі" консервовану рибу — кільку в томаті за три гривні не часто побачиш.
Розповідає Раїса Дяченко: — Я купила десять консерв кільки в томатному соусі у гіпермаркеті "Фоззі". Коштували вони близько трьох гривень за штуку. Коли одну з цих консерв відкрив мій онук, одразу звернув увагу, що риба зіпсована — від неї тхнуло фекаліями. При цьому жодна баночка не була здутою. Я понесла покупку разом з чеком назад у "Фоззі". Там у мене й запитали, навіщо я купую те, що навіть собаки не їдять. Прикро, що нам, покупцям, пропонують товар, знаючи, що він неякісний. Тетяна Оліферчук, заступник керуючого гіпермаркету "Фоззі": — Пані Раїса спочатку купила у нас одну консерву з кількою. Очевидно, вона їй сподобалася, оскільки пізніше вона прийшла і купила ще десять таких консерв. Однак чек нам принесла лише на першу консерву, тому ми повернули їй гроші лише за одну упаковку, а не за десять. Ця консервована кілька — продукція власного виробництва "Фоззі", тому сумнівів щодо її якості у нас нема, ми маємо і сертифікат відповідності, і свідоцтво якості. Однак після скарги ще раз перевірили і термін придатності цих консерв, і документи на них. Все виявилося в порядку, тому з продажу цей товар ми не знімали. Зрозуміло, що коли покупець обирає дешевий сегмент рибного консервування, то цей продукт при нормальній якості не може виглядати так добре, як дорожчий. Зазвичай коли покупець повертає нам товар, ми пишемо запит постачальнику, котрий віддає сумнівний продукт на експертизу. Якщо він справді виявляється неякісним, ми знімаємо його з продажу, а постачальник повертає нам кошти. Також за якістю всієї продукції, що продається у нашому гіпермаркеті, стежить наш департамент якості, що знаходиться в центральному офісі "Фоззі".