Японці, які бажають завести домашніх улюбленців, все рідше ходять у зоомагазини й все частіше в магазини іграшок. Асортимент електронних тварин значно розширився, і окрім стандартних котів та собак, можна купити навіть дуже схожих на своїх живих родичів качку або хом’яка.
Будь-яка екзотика все одно поступається в популярності головним чотириногим друзям людини. Лідером поки залишається собака «Юме іну» («Собака мрії»), яка з’явилася у продажу у вересні 2003 року. Її ціна становить 5980 єн (50 доларів). Всього зустрічається дві породи «Юме іну» — чіхуахуа і пухнаті мініатюрні болонки з великими очима. Штучні cобаки гавкають, коли їх гладять по голові і, задираючи голову, махають хвостом, коли до них підходить хазяїн. «Ці собаки користуються особливою популярністю в людей, які не можуть утримувати домашніх тварин через житлові умови, а також у самотніх літніх людей», — сказав представник іграшкового магазину. У розряд побутової електроніки потрапляють і «мікротварини» фірми Tomy. Вони коштують набагато дешевше — 1280 єн (10 доларів) і настільки маленькі, що собака, кішка, кролик або хом’як можуть поміститися на долоні. Коли люди звертаються до цих «тварин», вони відразу реагують і починають ходити або співати. Проте деякі з них мають дуже норовливий характер, і якщо в них поганий настрій, то вони можуть і не відповісти хазяїну. Виражати свою радість вони вміють співом, для цього до них потрібно просто звернутися. З липня 2003 року в Японії було продано 1,5 мільйона таких іграшок, а в усьому світі — близько 14 мільйонів. «Оскільки ці тварини дуже маленькі, багато жінок-службовців ставлять їх на своїх робочих столах. Я думаю, що вони допомагають жінкам зберігати душевну рівновагу і мати гарний настрій як вдома, так і на роботі», — вважає працівник Tomy. На думку спеціалістів Національного інституту передових промислових технологій, при контактах з подібними іграшками людина не відчуває того стресу, який неминуче виникає при спілкуванні зі справжніми тваринами і навіть, навпаки, знімає напругу.