За нічне освітлення траси Київ-Чоп "Рівнеобленерго" за рік отримує близько 8 млн. грн. Це плата не тільки за комфортність на дорозі водіїв та пішоходів, а й за безпеку — запобігання дорожньо-транспортним пригодам, які часто стаються вночі саме через погану видимість.
Юрій Проник, начальник Служби автомобільних доріг у Рівненській області: — На Житомирщині та Київщині ця траса не така освітлена, як у нас — там економлять. Ми теж хотіли зменшити витрати електроенергії, але як тільки десь вимикали світло, одразу ж проти виступала ДАІ, мовляв, кількість ДТП збільшується. Проти "економії" і мешканці сіл, які вже звикли до того, що вночі в них світло. Добре було б, звісно, якби усі траси в області були освітлені, проте з нашим фінансуванням про ремонт доріг нам тоді довелося б забути. Та й тепер у нас складається ситуація, що нема чим розраховуватися із підприємствами, які ремонтують дороги, нема чим платити заробітну плату, зате "Рівнеобленерго" кількасот тисяч гривень кожного місяця ми перераховуємо вчасно. Бо до першого числа не заплатимо — електроенергію відключають, а нас роблять винними у ДТП. Олександр Семенюк, начальник ВДАІ УМВС України в Рівненській області: — Траса Київ-Чоп освітлюється на Рівненщині найкраще, але все одно не так, як би ми хотіли. По-перше, ліхтарі працюють не на всіх ділянках, передбачених проектом, по-друге, періодично "Рівнеобленерго" вимикає електропостачання через затримки в оплаті. Якщо світло зникає, ми надсилаємо до Служби автодоріг попередження. Коли ж "дорожники" вчасно не ремонтують обладнання або ж не вмикають у визначені години світло і через це стається ДТП, то винних осіб притягуємо до відповідальності. Штучне освітлення в темну пору доби створює кращі умови і для водіїв, і для пішоходів. Як наслідок, зменшилась кількість дорожньо-транспортних пригод, пов'язаних з наїздом на пішоходів та велосипедистів. Проте тепер ДТП трапляються з іншої причини. Оскільки траса відремонтована та має покриття європейського зразка, по ній їздять на великій швидкості, і навіть за хорошого освітлення вчасно загальмувати авто не встигає, а це і є основним чинником скоєння дорожньо-транспортних пригод.