Випадок із Олегом Гринкевичем, який після отриманого у тролейбусі удару електрострумом опинився у реанімації, не дуже непокоїть керівника "Рівнеелектроавтотрансу" Степана Загинея. Так само, як не стурбувала травма Марії Опанасюк, яка після електротравми, отриманої у тролейбусі у лютому 2011-го, теж була у реанімації. На думку цього начальника, рівненські тролейбуси, які давно відпрацювали свій ресурс, не є небезпечними для життя та здоров'я пасажирів. Степан Загиней визнає, що струмом у тролейбусі таки може вдарити, але не дуже сильно. Судячи з усього, міська влада згодна разом із ним чекати першого смертельного випадку, аби таки почати дбати про безпеку пасажирів тролейбусів.
Олег Гринкевич: — Це сталося 26 грудня близько 9.20. Я добирався на роботу у військову частину тролейбусом №096, який їхав за маршрутом №7. На зупинці "Пивзавод" я спробував допомогти жінці, яка впала перед дверима тролейбуса, піднятися в салон. Щойно зійшов на одну сходинку вниз, простягнув до неї ліву руку, а правою — вхопився за ручку на розсувних дверях, як мене сильно вдарило струмом та почало трусити. Упав на тротуар, моє тіло зводили судоми. Потім, хоча й ледве дихав та відчував різкий біль в ділянці серця, якось зміг звестися на ноги. Мене обступив натовп людей. Частина з них — пасажири тролейбуса, які поквапилися вийти на вулицю, коли побачили, як я випадав з криком і як водій ручним тумблером біля керма знеструмила тролейбус. Якась жінка назвалась медсестрою, дала мені валідол, хотіла викликати "швидку"… Тим часом водій і кондуктор, побачивши, що в салоні нікого з пасажирів не залишилось, навіть не вийшовши та не запитавши, що зі мною, зачинили двері, ввімкнули струм та поїхали далі в напрямку Боярки… Оскільки неподалік знаходиться наш військовий госпіталь, я помалу попрямував туди. Мене обстежили, встановили діагноз — електротравма та одразу госпіталізували. Тиждень я пролежав під крапельницею в реанімації, а потім ще до 11 січня продовжував лікуватися в терапевтичному відділенні. Коли я потрапив у госпіталь, командир моєї військової частини одразу звернувся із запитом в КП "Рівнеелетроавтотранс". Проте у своїй відповіді керівник підприємства вказав неправдиві факти, все перекрутив. Зокрема, мовляв, коли я вийшов, щоб допомогти жінці, яка впала, то услід за мною начебто вийшла й водій тролейбуса. І що вона, щоб не затримувати рух інших тролейбусів, буцімто зняла штанги струмоприймачів. А потім, оскільки ніхто зі скаргами не звертався, поїхала на кінцеву зупинку. Керівник повідомив, що тролейбус все ж був обстежений, але жодних відхилень від нормативних показників не виявили. Відтак тролейбус знову відправили на маршрут перевозити пасажирів. Вийшовши з госпіталя, я особисто звернувся із заявою до керівника "Рівнеелектроавтотрансу". У ній детально описав, як насправді все було, попросив створити комісію для детального розслідування нещасного випадку зі мною через технічну несправність тролейбуса. А також повідомив, що домагатимусь компенсації, оскільки постраждав як фізично, так і матеріально та морально. Адже є єдиним годувальником сім'ї — дружина в декретній відпустці. І новорічно-різдвяні свята провів на лікарняному ліжку, а не з дружиною та маленькою дитиною. Якщо відповідь мене не задовольнить, не виключаю, що буду звертатися до суду. Тому прошу всіх, хто був свідком ураження мене електрострумом на зупинці "Пивзавод" 26 грудня, зателефонувати за номером: 098-663-50-53. Степан Загиней, директор КП "Рівнеелектроавтотранс": — Заяву від рівнянина Олега Гринкевича ми отримали. Розслідування ще триває, у встановлений законодавством термін ми обов'язково йому надішлемо відповідь. Але все це дуже дивно. Пасажири заходили і виходили, і чомусь нікого іншого струмом не вдарило. Та й водію та кондуктору ніхто на це не скаржився… А загалом рівненським тролейбусам по 35-38 років і, звісно, довести їх до нульового рівня витоку електроструму неможливо. Однак і допустимих три міліампери він не перевищує. Звісно, люди реагують на струм по-різному, а ми їх перевозимо щодня по 80 тисяч. І запевняємо, що жодної загрози їхньому життю немає. Ми гарантуємо безпеку всім своїм пасажирам. А коли вони в поодиноких випадках звертаються із скаргами, то все ретельно розслідуємо. Так, коли звернулася студентка Марія Опанасюк, то ми з нею порозумілися, не буду казати, як саме, але знайшли компромісне рішення.