Із 70 тисяч власників авторанспорту, які є в Рівному, слово «парксервіс» ще нікому не відоме. Та невдовзі, коли задумка міського голови Віктора Чайки стане реальністю, про послуги структури з такою назвою, яка тільки-но створюється, знатимуть найперше ті, хто сьогодні за звичкою залишає своє авто де попало. Відійшов на ринок за картоплею, а авто вже й слід прохолов — шукай його тепер на платній стоянці отого самого «парксервісу» і за послуги евакуатора плати. Досвід такий Віктор Чайка з Києва привіз. Каже, що інші заходи на автомобілістів не діють — не зважають вони на заборонні знаки, і присутність даішника їх не лякає. Автомобілі заполонили і тротуари, і обочини доріг, і парки і сквери, через них не пройти не проїхати. Тож покладає тепер надії з наведення порядку на нове комунальне підприємство. На створення якого й ста тисяч не шкода.
— Ініціатива Віктора Чайки зі створення комунального підприємства «Рівне-парксервіс», яке єдине займатиметься паркуванням авто, дуже до речі, — доводить начальник управління житлово-комунального господарства Юрій Собчук. — Переконаний, і порядок на вулицях буде, і міський бюджет регулярно отримуватиме суттєві додаткові надходження — за нашими підрахунками, близько 800 тисяч гривень на рік. Таке нововведення вже кілька років практикується у Києві та деяких обласних центрах, воно довело свою ефективність. Тому неодмінно треба запроваджувати його й у нашому місті, адже зараз хто тільки не займається паркуванням авто: і трест зеленого господарства, і приватні структури, а порядку на вулицях немає, у бюджет міста грошей вони дають мало. Численні авто стоять де попало і як попало, особливо біля ринків. Через них не проїхати громадському транспорту, «швидкій» та пожежникам, пішоходам проходу немає. А КП «Рівне-парксервіс» і паркуванням займеться як слід, і порядок на вулицях наведе, зокрема, у випадку залишення у невстановлених місцях авто блокуватиме колеса чи вивозитиме їх евакуаторами. Без цього не обійтися, адже в Рівному налічується загалом близько 70 тисяч транспортних засобів, а дороги розраховані не більш як на 30-40 тисяч. За словами Юрія Собчука, щоб скласти бізнес-план, знадобилося два місяці, а всі підрахунки, численні довідки і статистичні дані зайняли кількасот друкованих аркушів. Ознайомитися з бізнес-планом у стислому викладі, який включає, зокрема, обгрунтування необхідності створення КП «Рівне-парксервіс», мету, завдання, перелік місць для паркування (у Рівному їх буде 12) та нормативно-правову базу, має днями Віктор Чайка, депутатський корпус, з ним працюватимуть також юристи. В процесі цього ознайомлення багато документів можуть зазнати суттєвих змін і доповнень — влада ж бо хоче, щоб згодом не було жодних нарікань і судових позовів, щоб розцінки і покарання від КП «Рівне-парксервіс» не суперечили чинним законам України. На кінцевому ж етапі всі аспекти діяльності і тарифи комунального підприємства мають бути затверджені на сесії міської ради, орієнтовно це буде у березні. Тоді ж виникне і питання про виділення коштів на організацію роботи підприємства — 100 тисяч гривень загалом проситимуть — на оренду офісу, закупівлю меблів, телефонів та касових апаратів, встановлення відповідних дорожніх знаків та, можливо, на оренду евакуаторів.